Digitální knihovnaUPCE
 

Katedra ekonomiky a managementu chem. a potravin. průmyslu / Dpt. of Economy and Management of Chemical and Food Industry

Stálý URI pro tuto komunituhttps://hdl.handle.net/10195/5784


Práce obhájené před rokem 2008 jsou uloženy pouze v kolekci Vysokoškolské kvalifikační práce. / Theses submitted before the 2008 are placed only in the Theses, dissertations, etc. collection.


Procházet

Search Results

Nyní se zobrazuje 1 - 10 z 32
  • Náhled
    Bakalářská práceOtevřený přístup
    Zvyšování hodnoty pro zákazníky prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu
    (Univerzita Pardubice, 2017) Černíková, Kateřina; Lošťáková, Hana
    Bakalářská práce se zabývá problematikou zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. Na základě rešerší prací různých autorů je definována hodnota pro zákazníka a jsou vymezeny dimenze a atributy hodnoty pro zákazníka. Dále se práce zaměřuje na nehmotné užitky (služby, vztahy a reputace) v rámci hodnoty pro zákazníka. Praktická část obsahuje postup a výsledky kvalitativního výzkumu vnímání důležitosti a skutečné úrovně jednotlivých složek nehmotných užitků manažery vybraného chemického podniku.
  • Náhled
    Bakalářská práceOmezený přístup
    Důležitost služeb při dodávkách spotřební chemie do maloobchodů
    (Univerzita Pardubice, 2017) Nováková, Michaela; Paták, Michal
    Práce je zaměřena na vymezení úlohy a významu logistických služeb v řízení výrobních podniků. Výrobní podniky zabezpečují a řídí soubor služeb pro své zákazníky. Tyto služby jsou tedy vnímány jako podpora produktů. Hodnota pro zákazníky plynoucí z poskytování služeb se považuje za jeden z významných faktorů pro úspěch podniku. Proto jsou logistické služby nástrojem zvyšování hodnoty pro zákazníka. V další části pak práce charakterizuje přístupy k měření úrovně logistických služeb se zaměřením na kvalitu poskytovaných služeb. Vzhledem k existenci širokého portfolia poskytovaných služeb při dodávkách zboží do maloobchodních prodejen byl proveden v rámci práce výzkum důležitosti logistických služeb z pohledu maloobchodních prodejen s drogistickým zbožím.
  • Náhled
    Diplomová práceOmezený přístup
    Výkonnost kamenných lékáren z pohledu jejich klientů
    (Univerzita Pardubice, 2015) Crháková, Klára; Lošťáková, Hana; Čurdová, Markéta
    Diplomová práce se zabývá výkonností prodávajícího/dodavatele z pohledu zákazníků. Teoretická část diplomové práce vymezuje obecně pojem výkonnost a výkonnost z pohledu zákazníka. Dále je teoretická část práce zaměřena na ukazatele zákaznické výkonnosti, které představují měřítka hodnotových výhod pro zákazníka a výstupní měřítka výkonnosti. Tato měřítka určují vnímanou hodnotu pro zákazníka a jsou tak klíčová pro výkonnost prodávajícího. Praktická část diplomové páce se zabývá marketingovým výzkumem vnímání výkonnosti kamenných lékáren z pohledu jejich klientů, kde se zjišťovala jejich obeznámenost, preference, spokojenost, retence, loajalita a vnímaná hodnota nabídky. Závěr práce uvádí návrhy pro případné zvýšení výkonnosti kamenných lékáren z pohledu jejich klientů.
  • Náhled
    Bakalářská práceOmezený přístup
    Vnímání spokojenosti, retence a loajality mezi klienty vybraného autoservisu.
    (Univerzita Pardubice, 2014) Hrušková, Alena; Ehlová, Zuzana
    Bakalářská práce se zabývá vymezením základních pojmů, a to hodnota pro zákazníka, spokojenost zákazníků, retence a loajalita zákazníků. Následně se zaměřuje na způsoby měření těchto ukazatelů. Zabývá se tím, jak měřit spokojenost zákazníků pomocí indexu spokojenosti zákazníků, retenci pomocí doby a míry setrvání zákazníků i teoretickými přístupy k měření loajality zákazníků. Praktická část bakalářské práce je orientovaná na analýzu služeb poskytovaných zákazníkům v autoservisu AUTO IN s.r.o. a na jejich spokojenost a loajalitu.
  • Bakalářská práceOmezený přístup
    Hodnocení výkonnosti podniku chemického průmyslu vybraným odběratelem
    (Univerzita Pardubice, 2014) Zvolánková, Veronika; Branská, Lenka; Ehlová, Zuzana
    Bakalářská práce je věnována zákaznické výkonnosti a ukazatelům pro její měření a vyhodnocování. V práci jsou popsána jednotlivá výstupní měřítka a největší pozornost je pak věnována spokojenosti, retenci a loajalitě zákazníka a jejich souvislostem. Praktická část se zabývá výzkumem zákaznické výkonnosti dodavatele Synthesia, a.s.
  • Náhled
    Bakalářská práceOmezený přístup
    Analýza úrovně služeb zákazníkům ve vybrané firmě
    (Univerzita Pardubice, 2014) Alinč, Zdeněk; Machač, Otakar
    Práce je zaměřena na analýzu a měření služeb zákazníkům. V první části jsou vymezeny vztahy se zákazníky, druhá část práce je zaměřena na pojem služeb a ukazatele úrovně služeb zákazníkům.
  • Diplomová práceOmezený přístup
    Stanovení hodnoty pro zákazníka pro vybrané kategorie chemických produktů
    (Univerzita Pardubice, 2014) Kaplanová, Daniela; Lošťáková, Hana; Dacer, Richard
    Diplomová práce se zabývá hodnotou pro zákazníka a jejím stanovením. V teoretické části je popsán pojem hodnota pro zákazníka, její atributy a konkrétní diagnostické metody, které se využívají pro stanovení hodnoty pro zákazníka. V navazující praktické části je stanovena hodnota pro odběratele pro vybrané kategorie chemických produktů.
  • Náhled
    Bakalářská práceOmezený přístup
    Hodnotová síť ve vybraném podniku
    (Univerzita Pardubice, 2013) Šotolová, Veronika; Pecinová, Zuzana
    Práce se zabývá hodnotovou sítí a vztahy mezi jednotlivými subjekty v hodnotovém systému. První část je věnována obecnému pojetí hodnoty pro zákazníka - definuje pojem, popisuje atributy hodnoty pro zákazníka, hodnotové výhody zákazníka a maximalizaci hodnoty pro zákazníka, dále je práce zaměřena na hodnotový řetězec - jeho vymezení a pojetí. V další části je přiblížena skladba hodnotové sítě, včetně její tvorby. Závěrečná část je věnována praktickému výzkumu v podniku- popsána je podoba hodnotové sítě a úloha jednotlivých členů při tvorbě a dodání hodnoty zákazníkům.
  • Náhled
    Bakalářská práceOmezený přístup
    Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.
    (Univerzita Pardubice, 2013) Burešová, Klára; Ehlová, Zuzana
    Bakalářská práce se zabývá specifikací pojmů hodnoty pro zákazníka, spokojeností, retencí a loajalitou a vztahy mezi nimi. První část je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka, jež je základem pro utváření loajality. Na základě názorů a definic různých autorů je vysvětlena její podstata a význam. Dále jsou uvedeny možnosti maximalizace této hodnoty. V druhé části jsou definovány pojmy loajalita, retence a spokojenost zákazníka. Na závěr této kapitoly je objasněn účel věrnostního programu. Praktická respektive třetí část je věnována výzkumu preferencí a spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými v autoservisu p. Musila.
  • Bakalářská práceOmezený přístup
    Výkonnost podniku se zaměřením na zákazníky
    (Univerzita Pardubice, 2013) Voleská, Kamila; Pecinová, Zuzana
    Bakalářská práce se zabývá výkonností ve vztahu k zákazníkům v kontextu celkové výkonnosti podniku. Nejprve je vymezena výkonnost, metody jejího měření a ukazatele výkonnosti. Další část je zaměřena na výkonnost ve vztahu k zákazníkům ? její vymezení, oblasti a základní způsoby jejího měření obzvláště pokud jde o spokojenost a loajalitu zákazníků. V poslední části je vymezena loajalita, poskytovaná hodnota zákazníkům a její vnímaní zákazníkem. V praktické části je popsánsystém měření výkonnosti v podniku EKO Pardubice s.r.o.