Katedra ekonomiky a managementu chem. a potravin. průmyslu / Dpt. of Economy and Management of Chemical and Food Industry
Stálý URI pro tuto komunituhttps://hdl.handle.net/10195/5784
Práce obhájené před rokem 2008 jsou uloženy pouze v kolekci Vysokoškolské kvalifikační práce. / Theses submitted before the 2008 are placed only in the Theses, dissertations, etc. collection.
Procházet
10 výsledky
Search Results
Bakalářská práce Omezený přístup Hodnotová síť ve vybraném podniku(Univerzita Pardubice, 2013) Šotolová, Veronika; Pecinová, ZuzanaPráce se zabývá hodnotovou sítí a vztahy mezi jednotlivými subjekty v hodnotovém systému. První část je věnována obecnému pojetí hodnoty pro zákazníka - definuje pojem, popisuje atributy hodnoty pro zákazníka, hodnotové výhody zákazníka a maximalizaci hodnoty pro zákazníka, dále je práce zaměřena na hodnotový řetězec - jeho vymezení a pojetí. V další části je přiblížena skladba hodnotové sítě, včetně její tvorby. Závěrečná část je věnována praktickému výzkumu v podniku- popsána je podoba hodnotové sítě a úloha jednotlivých členů při tvorbě a dodání hodnoty zákazníkům.Bakalářská práce Omezený přístup Výkonnost podniku se zaměřením na zákazníky(Univerzita Pardubice, 2013) Voleská, Kamila; Pecinová, ZuzanaBakalářská práce se zabývá výkonností ve vztahu k zákazníkům v kontextu celkové výkonnosti podniku. Nejprve je vymezena výkonnost, metody jejího měření a ukazatele výkonnosti. Další část je zaměřena na výkonnost ve vztahu k zákazníkům ? její vymezení, oblasti a základní způsoby jejího měření obzvláště pokud jde o spokojenost a loajalitu zákazníků. V poslední části je vymezena loajalita, poskytovaná hodnota zákazníkům a její vnímaní zákazníkem. V praktické části je popsánsystém měření výkonnosti v podniku EKO Pardubice s.r.o.Diplomová práce Omezený přístup Posilování vztahů se zákazníky a formy jejich posilování na BtoB trzích(Univerzita Pardubice, 2013) Jehličková, Aneta; Pecinová, Zuzana; Liška, JosefDiplomová práce je zaměřena na možnosti řízení vztahů podniku se zákazníky a na hledání a nalezení nejvhodnějších variant pro co nejlukrativnější vztah. V teoretické části práce je vymezena podstata řízení vztahu se zákazníky a poté analyzovány fáze, ve kterých se zákazník během vztahu nalézá. Dále se práce zabývá metodami stálého rozvoje a zlepšování vztahů se zákazníky. Praktická část diplomové práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního výzkumu. V první části výzkumu jsou zjišťovány nástroje a opatření pro posilování vztahů se zákazníky a jejich úroveň ve společnosti Synthesia a.s. a druhá část je zaměřena na úlohu pracovníků společnosti Synthesia a. s. při posilování vztahů se zákazníky a na jejich spolupráci v tomto procesu.Diplomová práce Omezený přístup Posilování vztahů se zákazníky a jeho vliv na loajalitu zákazníků(Univerzita Pardubice, 2013) Borecká, Lada; Pecinová, Zuzana; Wandrol, PavelDiplomová práce se zabývá posilováním vztahů se zákazníky na B2B trhu a jeho vlivem na loajalitu zákazníka. V první části práce je definována hodnota pro zákazníka jako východisko pro posilování vztahů, dále způsoby posilování vztahů se zákazníky, loajalita zákazníka a její vazba na posilování vztahů se zákazníky a v závěru první části je vymezena spokojenost zákazníka a její měření. V druhá části práce jsou prezentovány výsledky dvou výzkumů, které byly provedeny ve společnosti Synthesia a.s., SBU Pigmenty a barviva. Kvantitativní výzkum byl zaměřen na zkoumání úrovně a prospěšnosti jednotlivých forem posilování vztahů se zákazníky. V rámci druhého kvalitativního výzkumu byla zkoumána míra, formy a bariéry spolupráce při posilování vztahů se zákazníky, jak mezi odděleními v rámci podniku, tak s odběrateli a externími institucemi.Diplomová práce Otevřený přístup Formy posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách(Univerzita Pardubice, 2013) Hošková, Michaela; Pecinová, Zuzana; Horáková, VěraTato diplomová práce se zabývá formami posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách. V první části práce je vymezena hodnota pro zákazníka. Druhá a třetí část jsou zaměřeny na formy posilování vztahů se zákazníky a na to, co může zákazníka přilákat do obchodu, co rozhoduje o tom, zda si zákazník produkt koupí, a to i opakovaně a co tedy může přispět k vybudování dlouhodobého vztahu s ním. Poslední část této práce je poté zaměřena na konkrétní formy posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách. Podrobněji je v této části rozebráno, jakými formami posilují lékárny vztahy se svými klienty, jak klienti tyto jednotlivé formy posilování vztahů hodnotí a jaký vliv mají na opakovaný nákup zákazníka.Diplomová práce Otevřený přístup Hodnotová síť ve farmaceutickém průmyslu(Univerzita Pardubice, 2012) Janková, Lucie; Pecinová, Zuzana; Kaňková, MarcelaDiplomová práce se zabývá problematikou hodnotové sítě ve farmaceutickém průmyslu. V teoretické části je vymezena hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť a hodnotový management. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na zmapování podoby hodnotové sítě, na zjištění způsobů posilování vztahů a poskytování strategických užitků mezi subjekty hodnotové sítě a na zjištění zpětné vazby mezi subjekty hodnotové sítě. Klíčová slova: hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť, posilování vztahů se zákazníky, farmaceutický průmyslBakalářská práce Omezený přístup Péče o zákazníky(Univerzita Pardubice, 2011) Bláhová, Lucie; Pecinová, ZuzanaTato práce se zaměřuje na problematiku péče o zákazníka a její formy. V úvodní části je zmapováno řízení vztahů se zákazníky a hodnota pro zákazníky. Dále se práce věnuje péči o zákazníky a jejím formám. Praktická část práce se zabývá formami posilování vztahů se zákazníky v lékárně ONK, a. s.Diplomová práce Omezený přístup Posilování vztahů v hodnotovém řetězci(Univerzita Pardubice, 2011) Rajhelová, Hana; Pecinová, Zuzana; Jelínek, RadimDiplomová práce se zabývá problematikou hodnotových řetězců, hodnoty pro zákazníka a výzkumem zaměřeným na formy posilování vztahů se zákazníky u internetových lékáren. V teoretické části je věnována pozornost hodnotě pro zákazníka, jejím prvkům a hodnotovému managementu. Dále se práce zabývá hodnotovými řetězci, jejich podstatou, prvky a vztahy. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na formy posilování vztahů se zákazníky internetových lékáren.Diplomová práce Otevřený přístup Hodnocení přínosů zákazníků pro podnik se zaměřením na prodejní náklady(Univerzita Pardubice, 2009) Jirásková, Veronika; Pecinová, Zuzana; Plchová, JanaPráce se zaměřuje na možnosti zjišťování přínosů zákazníků pro podnik. V teoretické části je definována hodnota zákazníka a její modifikace s ohledem na jejich využití pro volbu vhodné strategie jejich obsluhy. Dále je věnována pozornost metodice sledování marketingové ziskovosti a možným způsobům zjišťování marketingových a prodejních nákladů. V praktické části diplomové práce je popsán způsob obsluhy zákazníků se zaměřením na rozdíly v jejich obsluze v podniku MAKRO Cash & Carry Hradec Králové. V další části je popsán, analyzován a zhodnocen systém sledování ziskovosti zákazníků se zaměřením na zjišťování nákladů podle zákazníků.Diplomová práce Omezený přístup Sledování nákladů na zákazníky pro potřeby diferencovaného CRM(Univerzita Pardubice, 2008) Míšenský, Martin; Pecinová, Zuzana; Krejčíř, PetrPráce se zaměřuje na možnosti sledování nákladů na zákazníky pro potřeby diferencovaného CRM (Customer Relationship Management) v podniku Tatsuno-Benč Europe, a.s. V teoretické části diplomové práce je definována podstata a možnosti využití diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníka. Dále jsou uvedeny možnosti sledování ziskovosti zákazníků se zaměřením na zjišťování nákladů. V praktické části diplomové práce je popsán současný způsob sledování nákladů na zákazníky v podniku a obsahuje i doporučení pro zlepšení současného systému.