Digitální knihovnaUPCE
 

Katedra ekonomiky a managementu chem. a potravin. průmyslu / Dpt. of Economy and Management of Chemical and Food Industry

Stálý URI pro tuto komunituhttps://hdl.handle.net/10195/5784


Práce obhájené před rokem 2008 jsou uloženy pouze v kolekci Vysokoškolské kvalifikační práce. / Theses submitted before the 2008 are placed only in the Theses, dissertations, etc. collection.


Procházet

Search Results

Nyní se zobrazuje 1 - 10 z 10
  • Náhled
    Bakalářská práceOmezený přístup
    Hodnotová síť ve vybraném podniku
    (Univerzita Pardubice, 2013) Šotolová, Veronika; Pecinová, Zuzana
    Práce se zabývá hodnotovou sítí a vztahy mezi jednotlivými subjekty v hodnotovém systému. První část je věnována obecnému pojetí hodnoty pro zákazníka - definuje pojem, popisuje atributy hodnoty pro zákazníka, hodnotové výhody zákazníka a maximalizaci hodnoty pro zákazníka, dále je práce zaměřena na hodnotový řetězec - jeho vymezení a pojetí. V další části je přiblížena skladba hodnotové sítě, včetně její tvorby. Závěrečná část je věnována praktickému výzkumu v podniku- popsána je podoba hodnotové sítě a úloha jednotlivých členů při tvorbě a dodání hodnoty zákazníkům.
  • Bakalářská práceOmezený přístup
    Výkonnost podniku se zaměřením na zákazníky
    (Univerzita Pardubice, 2013) Voleská, Kamila; Pecinová, Zuzana
    Bakalářská práce se zabývá výkonností ve vztahu k zákazníkům v kontextu celkové výkonnosti podniku. Nejprve je vymezena výkonnost, metody jejího měření a ukazatele výkonnosti. Další část je zaměřena na výkonnost ve vztahu k zákazníkům ? její vymezení, oblasti a základní způsoby jejího měření obzvláště pokud jde o spokojenost a loajalitu zákazníků. V poslední části je vymezena loajalita, poskytovaná hodnota zákazníkům a její vnímaní zákazníkem. V praktické části je popsánsystém měření výkonnosti v podniku EKO Pardubice s.r.o.
  • Diplomová práceOmezený přístup
    Posilování vztahů se zákazníky a formy jejich posilování na BtoB trzích
    (Univerzita Pardubice, 2013) Jehličková, Aneta; Pecinová, Zuzana; Liška, Josef
    Diplomová práce je zaměřena na možnosti řízení vztahů podniku se zákazníky a na hledání a nalezení nejvhodnějších variant pro co nejlukrativnější vztah. V teoretické části práce je vymezena podstata řízení vztahu se zákazníky a poté analyzovány fáze, ve kterých se zákazník během vztahu nalézá. Dále se práce zabývá metodami stálého rozvoje a zlepšování vztahů se zákazníky. Praktická část diplomové práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního výzkumu. V první části výzkumu jsou zjišťovány nástroje a opatření pro posilování vztahů se zákazníky a jejich úroveň ve společnosti Synthesia a.s. a druhá část je zaměřena na úlohu pracovníků společnosti Synthesia a. s. při posilování vztahů se zákazníky a na jejich spolupráci v tomto procesu.
  • Diplomová práceOmezený přístup
    Posilování vztahů se zákazníky a jeho vliv na loajalitu zákazníků
    (Univerzita Pardubice, 2013) Borecká, Lada; Pecinová, Zuzana; Wandrol, Pavel
    Diplomová práce se zabývá posilováním vztahů se zákazníky na B2B trhu a jeho vlivem na loajalitu zákazníka. V první části práce je definována hodnota pro zákazníka jako východisko pro posilování vztahů, dále způsoby posilování vztahů se zákazníky, loajalita zákazníka a její vazba na posilování vztahů se zákazníky a v závěru první části je vymezena spokojenost zákazníka a její měření. V druhá části práce jsou prezentovány výsledky dvou výzkumů, které byly provedeny ve společnosti Synthesia a.s., SBU Pigmenty a barviva. Kvantitativní výzkum byl zaměřen na zkoumání úrovně a prospěšnosti jednotlivých forem posilování vztahů se zákazníky. V rámci druhého kvalitativního výzkumu byla zkoumána míra, formy a bariéry spolupráce při posilování vztahů se zákazníky, jak mezi odděleními v rámci podniku, tak s odběrateli a externími institucemi.
  • Diplomová práceOtevřený přístup
    Formy posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách
    (Univerzita Pardubice, 2013) Hošková, Michaela; Pecinová, Zuzana; Horáková, Věra
    Tato diplomová práce se zabývá formami posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách. V první části práce je vymezena hodnota pro zákazníka. Druhá a třetí část jsou zaměřeny na formy posilování vztahů se zákazníky a na to, co může zákazníka přilákat do obchodu, co rozhoduje o tom, zda si zákazník produkt koupí, a to i opakovaně a co tedy může přispět k vybudování dlouhodobého vztahu s ním. Poslední část této práce je poté zaměřena na konkrétní formy posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách. Podrobněji je v této části rozebráno, jakými formami posilují lékárny vztahy se svými klienty, jak klienti tyto jednotlivé formy posilování vztahů hodnotí a jaký vliv mají na opakovaný nákup zákazníka.
  • Diplomová práceOtevřený přístup
    Hodnotová síť ve farmaceutickém průmyslu
    (Univerzita Pardubice, 2012) Janková, Lucie; Pecinová, Zuzana; Kaňková, Marcela
    Diplomová práce se zabývá problematikou hodnotové sítě ve farmaceutickém průmyslu. V teoretické části je vymezena hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť a hodnotový management. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na zmapování podoby hodnotové sítě, na zjištění způsobů posilování vztahů a poskytování strategických užitků mezi subjekty hodnotové sítě a na zjištění zpětné vazby mezi subjekty hodnotové sítě. Klíčová slova: hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť, posilování vztahů se zákazníky, farmaceutický průmysl
  • Bakalářská práceOmezený přístup
    Péče o zákazníky
    (Univerzita Pardubice, 2011) Bláhová, Lucie; Pecinová, Zuzana
    Tato práce se zaměřuje na problematiku péče o zákazníka a její formy. V úvodní části je zmapováno řízení vztahů se zákazníky a hodnota pro zákazníky. Dále se práce věnuje péči o zákazníky a jejím formám. Praktická část práce se zabývá formami posilování vztahů se zákazníky v lékárně ONK, a. s.
  • Náhled
    Diplomová práceOmezený přístup
    Posilování vztahů v hodnotovém řetězci
    (Univerzita Pardubice, 2011) Rajhelová, Hana; Pecinová, Zuzana; Jelínek, Radim
    Diplomová práce se zabývá problematikou hodnotových řetězců, hodnoty pro zákazníka a výzkumem zaměřeným na formy posilování vztahů se zákazníky u internetových lékáren. V teoretické části je věnována pozornost hodnotě pro zákazníka, jejím prvkům a hodnotovému managementu. Dále se práce zabývá hodnotovými řetězci, jejich podstatou, prvky a vztahy. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na formy posilování vztahů se zákazníky internetových lékáren.
  • Náhled
    Diplomová práceOtevřený přístup
    Hodnocení přínosů zákazníků pro podnik se zaměřením na prodejní náklady
    (Univerzita Pardubice, 2009) Jirásková, Veronika; Pecinová, Zuzana; Plchová, Jana
    Práce se zaměřuje na možnosti zjišťování přínosů zákazníků pro podnik. V teoretické části je definována hodnota zákazníka a její modifikace s ohledem na jejich využití pro volbu vhodné strategie jejich obsluhy. Dále je věnována pozornost metodice sledování marketingové ziskovosti a možným způsobům zjišťování marketingových a prodejních nákladů. V praktické části diplomové práce je popsán způsob obsluhy zákazníků se zaměřením na rozdíly v jejich obsluze v podniku MAKRO Cash & Carry Hradec Králové. V další části je popsán, analyzován a zhodnocen systém sledování ziskovosti zákazníků se zaměřením na zjišťování nákladů podle zákazníků.
  • Náhled
    Diplomová práceOmezený přístup
    Sledování nákladů na zákazníky pro potřeby diferencovaného CRM
    (Univerzita Pardubice, 2008) Míšenský, Martin; Pecinová, Zuzana; Krejčíř, Petr
    Práce se zaměřuje na možnosti sledování nákladů na zákazníky pro potřeby diferencovaného CRM (Customer Relationship Management) v podniku Tatsuno-Benč Europe, a.s. V teoretické části diplomové práce je definována podstata a možnosti využití diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníka. Dále jsou uvedeny možnosti sledování ziskovosti zákazníků se zaměřením na zjišťování nákladů. V praktické části diplomové práce je popsán současný způsob sledování nákladů na zákazníky v podniku a obsahuje i doporučení pro zlepšení současného systému.