Katedra softwarových technologií
Stálý URI pro tuto komunituhttps://hdl.handle.net/10195/28154
Práce obhájené před rokem 2008 jsou uloženy pouze v kolekci Vysokoškolské kvalifikační práce
Procházet
4 výsledky
Search Results
Diplomová práce Otevřený přístup Návrh a implementace editoru železniční sítě(Univerzita Pardubice, 2018) Rada, Ondřej; Fikejz, Jan; Veselý, PetrNáplní této diplomové práce je návrh a implementace editoru železniční sítě. V teoretické části jsou popsána multidimenzionální data a datové struktury vhodné pro jejich uchování. Dále jsou popsány možnosti lokalizace kolejových vozidel. Praktická část se zabývá implementací editoru železniční sítě, který využívá existující třívrstvý datový model uchovaný v databázi Oracle Spatial. K vizualizaci dat slouží nástroj MapViewer.Diplomová práce Otevřený přístup Návrh a implementace systému pro lokalizaci kolejových vozidel(Univerzita Pardubice, 2015) Merta, Jan; Fikejz, Jan; Řezanina, EmilTeoretická část diplomové práce popisuje technologie pro uchovávání multidimenzionálních dat a popis datových struktur vhodných pro reprezentaci vybraného segmentu železniční sítě. V praktické části se práce zaměřuje na návrh a implementaci systému pro lokalizaci kolejových vozidel nad třívrstvým modelem železniční sítě s využitím databáze Oracle s nadstavbou Spatial a vizualizačním nástrojem MapViewer.Diplomová práce Otevřený přístup Porovnání intervalového vyhledávání nad vhodnou databází a vybranými datovými strukturami(Univerzita Pardubice, 2012) Molnár, Jan; Fikejz, Jan; Zechmeister, JiříTato diplomová práce obsahuje základní informace o vybraných datových strukturách a databázových systémech podporující správu dvoudimenzionálních, respektive geografických dat. Struktury a databáze jsou dále podrobeny testům, které jsou zaměřeny na rychlost intervalového obdélníkového a kruhového vyhledávání a nalezení nejbližšího prvku.Diplomová práce Omezený přístup Generování železniční sítě(Univerzita Pardubice, 2011) Prokeš, Radek; Fikejz, Jan; Kavička, AntonínTato diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část práce popisuje možnosti uchovávání multidimenzionálních dat a vhodné datové struktury pro reprezentaci železniční sítě s návrhem vlastní optimalizace. Dále jsou v práci popsány možnosti uchovávání multidimenzionálních dat ve vybraných databázových systémech. Praktická část se zabývá problematikou generování železniční sítě a návrhem a implementací softwarového nástroje, který je otestován nad vybraným segmentem dopravní sítě české republiky.