Digitální knihovnaUPCE
 

Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.

Permanentní URI k tomuto záznamuhttps://hdl.handle.net/10195/4

Tato kolekce obsahuje záznamy všech bakalářských, diplomových a disertačních prací obhájených na Univerzitě Pardubice od roku 1992. Plné texty jsou povinně odevzdávány od roku 2008. Tištěné verze jsou k nahlédnutí v Univerzitní knihovně. This collection contains all thesis and dissertations submitted at the University of Pardubice since 1992. Fulltext are obligatory added since 2008. Printed versions are available in the University library.

Procházet

Search Results

Nyní se zobrazuje 1 - 10 z 250
  • Náhled
    Disertační práceOtevřený přístup
    Minimalizace rizika inovačních procesů
    (Univerzita Pardubice, 2013) Žahour, Jan; Vaculík, Josef; Kožená, Marcela; Dytrt, Zdeněk; Nejezchleba, Miroslav; Strišš, Jozef
    Inovace jsou v současné době velmi diskutovaným tématem. Podniky již dávno pochopily, že k tomu, aby byly dlouhodobě úspěšné, nestačí pouze přihlížet tomu, co se na trhu děje, ale je třeba být proaktivní, tzn. vyhledávat nové tržní příležitosti. Podniky se snaží být na trhu s novými výrobky první. Tato pozice jim zaručuje nezaměnitelnou image inovátora a možnost využívat prémiových cen svých výrobků minimálně do doby, než přijde konkurence. Samotné inovace jsou velmi nákladné a velmi riskantní. Tato disertační práce charakterizuje prostředí a podmínky, kde inovace mohou vznikat, monitoruje současný stav inovací segmentu podniků vyrábějících kakao, čokoládu a cukrovinky (CZ NACE 10.82) a na základě empirického výzkumu přichází s opatřeními, které pomohou podnikům minimalizovat riziko neúspěchu nově uváděného výrobku – to je rovněž hlavním cílem této disertační práce.
  • Náhled
    Diplomová práceOtevřený přístup
    Komunikační mix výrobního podniku
    (Univerzita Pardubice, 2013) Svobodová, Veronika; Vaculík, Josef; Horská, Marie
    Diplomová práce se věnuje problematice komunikačního mixu v podniku, jeho podrobné analýze a návrhu optimalizace. Je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingu a s ním souvisejících procesech, popisuje marketingový mix a podrobněji rozebírá jeden z jeho prvků - komunikační mix. Praktická část v úvodu popisuje daný výrobní podnik. Její část se zabývá analýzou okolního prostředí podniku a jednotlivými nástroji komunikačního mixu. Závěr práce je věnován návrhu komunikačního mixu podniku.
  • Náhled
    Diplomová práceOtevřený přístup
    Analýza komunikačního mixu společnosti TROTINA Auto s. r. o.
    (Univerzita Pardubice, 2013) Daňková, Petra; Vaculík, Josef; Hampl, Pavel
    Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti TROTINA Auto s. r. o. Teoretická část obsahuje základní východiska marketingové komunikace, strukturu komunikačního mixu a vymezení jeho jednotlivých nástrojů. Praktická část diplomové práce je zaměřena na konkrétní nástroje komunikačního mixu společnosti TROTINA Auto s. r. o., jejich popis a analýzu. Na základě zjištěných poznatků je provedeno zhodnocení komunikačního mixu firmy a jsou formulovány návrhy na jeho zlepšení.
  • Náhled
    Diplomová práceOtevřený přístup
    Marketingová komunikace jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
    (Univerzita Pardubice, 2013) Veigendová, Radka; Vaculík, Josef; Merhaut, Marek
    Diplomová práce je zaměřena na využití marketingové komunikace v cestovním ruchu. Jejím cílem je zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace Parkhotelu v Plzni a na základě této analýzy zhodnotit a navrhnout možná doporučení pro zlepšení komunikace s klienty. V práci je teoreticky vymezena konkurenceschopnost, marketingová komunikace v cestovním ruchu a její nástroje zaměřené na oblast hotelnictví a marketingová komunikační strategie. Praktická část je založena na situační analýze a popisu současné marketingové komunikace Parkhotelu. Závěrečná část práce obsahuje zhodnocení, možné návrhy a doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace.
  • Náhled
    Diplomová práceOtevřený přístup
    Hodnocení podnikatelské výkonnosti Pardubického pivovaru a.s.
    (Univerzita Pardubice, 2013) Holubová, Eliška; Vaculík, Josef
    Diplomová práce se zaměřuje na celkové finanční hodnocení společnosti Pardubický pivovar, a.s. za období 2008 až 2011 za pomocí ukazatelů finanční analýzy, SWOT analýzy a benchmarkingu. Na základě provedené analýzy jsou navrženy možné změny k vylepšení stávající situace podniku.
  • Diplomová práceOtevřený přístup
    Řízení vztahů se zákazníkem ve firmě Stavebniny Zámečník,a.s.
    (Univerzita Pardubice, 2012) Vítková, Veronika; Vaculík, Josef; Kožená, Marcela
    Práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky. Práce zmiňuje, co by firma měla udělat pro to, aby byl zákazník spokojený, jak by měla směřovat vztahy s nimi a jak lze vztahy se zákazníky měřit.
  • Náhled
    Diplomová práceOtevřený přístup
    Konkurenční výhoda obchodní společnosti GLOBUS Pardubice
    (Univerzita Pardubice, 2012) Zálišová, Anna; Vaculík, Josef; Kampf, Rudolf
    Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku konkurence a konkurenční výhody. V první části jsou shrnuty teoretické základy konkurenčních strategií a konkurenčních výhod. Diplomová práce dále popisuje vybraný maloobchodní podnik - hypermarket Globus Pardubice a analyzuje jeho oborové okolí a marketingový mix. V další části je popsán marketingový mix vybraného konkurenta - hypermarketu Albert. Poslední část je věnována vyhodnocení provedených analýz. Jsou identifikovány konkurenční výhody a určeny návrhy na zlepšení tržní pozice analyzovaného hypermarketu.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Analýza marketingového řízení společnosti NAPA TRUCKS spol. s r. o.
    (Univerzita Pardubice, 2013) Kojzar, Jiří; Vaculík, Josef
    Cílem bakalářské práce bude analyzovat systém marketingového řízení společnosti NAPA TRUCKS spol. s r. o. a zpracovat doporučení změn v marketingovém řízení firmy.
  • Diplomová práceOtevřený přístup
    Konkurenční výhoda společnosti Axit CZ, s. r. o.
    (Univerzita Pardubice, 2013) Horníková, Michaela; Vaculík, Josef; Kantorová, Kateřina
    Tato diplomová práce se zabývá konkurenční výhodou u vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se konkurenční výhody a konkurenční strategie. Další kapitola je věnována elektronickému obchodu a možnostem marketingové komunikace na internetu. V úvodu praktické části diplomové práce je podrobný popis společnosti s vypracovanou PEST analýzou a následně sestavenou SWOT analýzou. Následuje srovnání vybrané společnosti s konkurenčními podniky pomocí vybraných metod a technik. Na závěr je vymezena konkurenční výhoda společnosti a stanoveny návrhy a doporučení pro zlepšení postavení společnosti v rámci konkurence.
  • Bakalářská práceOtevřený přístup
    Analýza marketingového mixu ve firmě ELEVEN SPORTSWEAR
    (Univerzita Pardubice, 2013) Výbora Jonáš; Vaculík, Josef
    Předmětem bakalářské práce s názvem Analýza marketingového mixu ve firmě ELEVEN SPORTSWEAR je analýza současné podoby marketingového mixu této firmy. Teoretická část se zaobírá jednotlivými koncepcemi marketingového mixu a dále rozebírá jednotlivé nástroje. Praktická část je zaměřena na analýzu a zhodnocení marketingového mixu daného podniku.