Budování značky s využitím obalu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Jechová, Pavla
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:47:24Z
dc.date.available 2023-06-05T07:47:24Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-26
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80759
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou produktového obalu jako prostředku propagace. Především je věnována estetické funkci obalů. Zabývá se tvorbou ideálního obalu, současnými trendy v designu a ekologickou výrobou. V teoretické části práce je popsána důležitost obalu, v jako prostředku pro ovlivňování nákupního chování spotřebitelů. Praktická část je zaměřena na obaly reprezentantů produktového portfolia vybrané společnosti. Na základě zjištění z marketingového výzkumu je definována modifikace současné strategie podniku v oblasti produktových obalů. cze
dc.format 68 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject obaly cze
dc.subject design cze
dc.subject balení cze
dc.subject propagace cze
dc.subject značka cze
dc.subject trendy v oblasti obalů cze
dc.subject deskové hry cze
dc.subject product cover eng
dc.subject design eng
dc.subject packaging eng
dc.subject promotion eng
dc.subject brand eng
dc.subject packaging trends eng
dc.subject board games eng
dc.title Budování značky s využitím obalu cze
dc.title.alternative Brand building with the usage of packaging eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the issue of product packaging as a means of promotion. Primarily it is devoted to the aesthetic function of packaging. It focuses on the creation of ideal packaging, current trends in design and ecological production. The theoretical part of the thesis describes the importance of packaging as a means of influencing consumer purchasing behaviour. The practical part focuses on the packaging of representatives of the product portfolio of the selected company. Based on the findings of the marketing research, a modification of the current strategy of the company in the field of product packaging is defined. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Budování značky s využitím obalu Otázky vedoucího BP: 1. Autorka může detailněji rozvést, jak doporučuje testovat nově navržené obaly. 2. Může také uvést, jak by postupovala při vytváření rozpočtu svých návrhů. Otázky komise: 1. Jsou zmíněné rozpočty součástí Vaší práce? Studentka na otázky reagovala, hodnocení komise souhlasí s návrhem vedoucí práce. cze
dc.identifier.stag 44803
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account