Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mlázovský, Martin
dc.contributor.author Klementová, Aneta
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:47:22Z
dc.date.available 2023-06-05T07:47:22Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-27
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80753
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma "Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek" se zaměřuje na firmu Deep Vision, která na trh v nejbližší době uvede jejich novou službu usnadňující práci s rozpoznáváním registračních značek. V této práci se věnuji především analýze konkurence na B2B trzích. Pomocí marketingových analýz, které se soustředí na mikroprostředí i makroprostředí podniku, se zjistí, jaká je na trhu konkurence, jaké jsou příležitosti a hrozby a jak nejlépe uvést novinku na trhu. cze
dc.format 78 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B trh cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject marketingové analýzy cze
dc.subject makroprostředí cze
dc.subject mikroprostředí cze
dc.subject strategie cze
dc.subject B2B market eng
dc.subject strategy eng
dc.subject marketing analysis eng
dc.subject macro environment eng
dc.subject micro environment eng
dc.subject competition eng
dc.title Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek cze
dc.title.alternative Competitive Analysis of the Automatic Registration Plate Recognition Market. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis on the topic "Competitive Analysis of the Automatic Registration Plate Recognition Market" focuses on the company Deep Vision, which will soon launch their new service that will facilitate the work with licnece plate recognition. In this work, I mainly focus on the analysis of competition on B2B markets. With the help of marketing analyses, which focus on the micro-environment and the macro-environment of the company, we will find out what the competition is like on the market, what the opportunities and threats are and how best to introduce a nwe product on the market. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek, otázky vedoucího BP: 1. Jaké jsou podle Vás největší bariéry vstupu na trh s chytrými brýlemi pro společnost Deep Vision? 2. Ve své práci zdůvodňujete neuvedení přesné prodejní ceny chytrých brýlí, přesto mohla byste alespoň odhadnout prodejní cenu (např. na základě konkurenčního stanovení ceny obdobných produktů)? Otázky a náměty z obhajoby: Provedla jste analýzu potřeb a zájmu o chytré brýle pro rozpoznávání RZ ze strany zákazníků? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 44785
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet