dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Potoček, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:46:06Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:46:06Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77580 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována tématu "Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů". První část se zabývá poznatky nejen z obecné oblasti sociálních sítí a marketingu, ale i z oblasti zaměřené na obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi a jejich rozdíly oproti obchodním vztahům s koncovými spotřebiteli. V druhé části je provedena analýza stávajícího stavu vybrané společnosti a v návaznosti na to vypracován návrh založení profilu společnosti a jeho správu v rámci vybraných sociálních sítí. |
cze |
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
Business to Business |
cze |
dc.subject |
LinkedIn |
cze |
dc.subject |
Facebook |
cze |
dc.subject |
Twitter |
cze |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
Business to Business |
eng |
dc.subject |
LinkedIn |
eng |
dc.subject |
Facebook |
eng |
dc.subject |
Twitter |
eng |
dc.title |
Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů |
cze |
dc.title.alternative |
Social media as a tool for B2B relationships development |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis is dedicated to the topic of "Social media as a tool for developing B2B relationships". First part of the thesis will delve into the general area of marketing and social media as well as into the area focused on business relations among corporations and their differences of business relations with end-users. Second part of the thesis will conduct a situational analysis of the selected company that will provide basis for creation of the company's social media profile and its management within selected social media channels. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl téma své BP ''Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů'', otázka vedoucí BP:
1. Využila vámi vybraná společnost výsledky této práce a založila si profily na vybraných sociálních sítích? Pokud ano, jaké jsou dosavadní zkušenosti?
Student na otázku reagoval. |
cze |
dc.identifier.stag |
41183 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |