Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Potoček, Jakub
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:46:06Z
dc.date.available 2021-06-07T08:46:06Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-27
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77580
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována tématu "Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů". První část se zabývá poznatky nejen z obecné oblasti sociálních sítí a marketingu, ale i z oblasti zaměřené na obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi a jejich rozdíly oproti obchodním vztahům s koncovými spotřebiteli. V druhé části je provedena analýza stávajícího stavu vybrané společnosti a v návaznosti na to vypracován návrh založení profilu společnosti a jeho správu v rámci vybraných sociálních sítí. cze
dc.format 64 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject marketing cze
dc.subject Business to Business cze
dc.subject LinkedIn cze
dc.subject Facebook cze
dc.subject Twitter cze
dc.subject social media eng
dc.subject marketing eng
dc.subject Business to Business eng
dc.subject LinkedIn eng
dc.subject Facebook eng
dc.subject Twitter eng
dc.title Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů cze
dc.title.alternative Social media as a tool for B2B relationships development eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-04
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis is dedicated to the topic of "Social media as a tool for developing B2B relationships". First part of the thesis will delve into the general area of marketing and social media as well as into the area focused on business relations among corporations and their differences of business relations with end-users. Second part of the thesis will conduct a situational analysis of the selected company that will provide basis for creation of the company's social media profile and its management within selected social media channels. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl téma své BP ''Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů'', otázka vedoucí BP: 1. Využila vámi vybraná společnost výsledky této práce a založila si profily na vybraných sociálních sítích? Pokud ano, jaké jsou dosavadní zkušenosti? Student na otázku reagoval. cze
dc.identifier.stag 41183
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet