Návrh webové prezentace z pohledu copywritera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Králová, Anna
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:11:53Z
dc.date.available 2018-06-14T06:11:53Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-26
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70967
dc.description.abstract Práce je věnována životnímu cyklu webové prezentace se zaměřením na pohled copywritera. Cílem této práce je provést analýzu základních požadavků na tvorbu webové prezentace se zaměřením na obsah a pozici copywritingu v životním cyklu webu a současně představit copywriting jako efektivní marketingový nástroj. cze
dc.format 74 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject copywriting cze
dc.subject copywriter cze
dc.subject obsahový marketing cze
dc.subject webová prezentace cze
dc.subject SEO cze
dc.subject copywriting eng
dc.subject copywriter eng
dc.subject content marketing eng
dc.subject web prezentation eng
dc.subject SEO eng
dc.title Návrh webové prezentace z pohledu copywritera cze
dc.title.alternative Web prezentation design from view of the copywriter eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Panuš, Jan
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated This work is focused on life cycle of web prezentation from view of copywriter. The purpose of this work is to analyse basic requirements on web prezentation design focusing on content and position of copywrtiting in life cycle of web and concurrently introduce copywriting as an effective marketing tool. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Regionální a informační management cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D38086
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cze
dc.description.defence Studentka obeznámila komisi s výsledky své diplomové práce, kterou zpracovávala na téma Návrh webové prezentace z pohledu copywritera. Při obhajobě studentka zodpověděla položené otázky: V současné době firma Indecor prodává své zboží jen v kamenných prodejnách a webová prezentace má spíše informativní charakter. Jako podklad pro analýzu zákazníků jste však využila údaje z Google Analytics. Byli ve vaší analýze a případně jakým způsobem zahrnuti i klienti kamenných prodejen? V rámci práce jste připravila několik praktických návrhů na vylepšení dosavadní webové prezentace. Konzultovala jste, případně dala jste tyto návrhy k dispozici vedení společnosti Indecor? Pokud ano, budou tyto návrhy využity? V kap. 6 uvádíte, že sortiment vámi vybrané firmy byl rozdělen do několika kategorií a následně byla vybrána klíčová slova. Na základě čeho byly tyto kategorie i klíčová slova definovány? Použila jste nějakou konkrétní metodu? V kapitole 9 je uvedena tvorba reklamní kampaně, ale již tam nejsou výsledky, popř. nějaké závěry. Mohla byste ve stručnosti uvést, jaké měla kampaň výsledky, popř. jaká ponaučení je možné si z této kampaně vzít? Co všechno jste nastudovala před zpracováním Vaší diplomové práce? Zkoumala jste, jaká je účinnost reklamních kampaní a která je případně nejúčinnější? Na základě čeho jste navrhla Pinterest jako vhodnou síť pro další propagaci? Zjistila jste, jaké jsou její uživatelé a jak pokrývají cílovou skupinu zákazníků? Máte uvedeno, že cílem práce je "provést analýzu základních požadavků na tvorbu webové prezentace se zaměřením na obsah". Jaké jsou výsledky této analýzy? cze
dc.identifier.stag 33767
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account