Návrh webové prezentace z pohledu copywritera
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je věnována životnímu cyklu webové prezentace se zaměřením na pohled copywritera. Cílem této práce je provést analýzu základních požadavků na tvorbu webové prezentace se zaměřením na obsah a pozici copywritingu v životním cyklu webu a současně představit copywriting jako efektivní marketingový nástroj.
Rozsah stran
74 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Regionální a informační management
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D38086
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
copywriting, copywriter, obsahový marketing, webová prezentace, SEO, copywriting, copywriter, content marketing, web prezentation, SEO