Etika reklamy a její vliv na společnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dytrt, Zdeněk cze
dc.contributor.author Valchář, Radim
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:55:38Z
dc.date.available 2013-07-20T01:55:38Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52344
dc.description.abstract Obsahem této bakalářské práce je rozbor reklamní činnosti z pohledu etiky. V teoretické části je rozebírána historie reklamy, její vývoj a následně pojmy týkající se problematiky reklamy a etiky. Hlavní oblastí teoretické části je pak rozbor dnešních etických problémů reklamní činnosti a činností, které s reklamou souvisejí, normy upravující reklamní etiku a také psychologie reklamy. Praktická část práce se zabývá vlastním výzkumem zaměřeným na vliv reklamy na zákazníky. cze
dc.format 78 s. cze
dc.format.extent 40501573 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject reklama cze
dc.subject marketing cze
dc.subject propagace cze
dc.subject etika cze
dc.subject morálka cze
dc.subject psychologie reklamy cze
dc.subject advertising eng
dc.subject marketing eng
dc.subject propagation eng
dc.subject ethics eng
dc.subject morality eng
dc.subject psychology of advertising eng
dc.title Etika reklamy a její vliv na společnost cze
dc.title.alternative Ethics of advertising and its influence on society eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The content of this thesis is to analyze the advertising business from the perspective of ethics. In the theoretical part examines the history of advertising, its development and subsequently terms related to advertising and ethics. The main area of the theoretical part is the analysis of actual ethical problems of advertising business and activities that relate to advertising, advertising standards governing ethics and psychology of advertising. The practical part deal with own research on the influence of advertising on consumers. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28538 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s výsledky své bakalářské práce. Cílem práce je vytvořit názor na etiku a formy reklamy a zjistit, které jsou z hlediska spotřebitele nejúčinější. Teoretická východiska práce byly vypracovány na základě rešerše literatury a analýzy současného stavu. Praktická část analyzuje a hodnotí dosažené výsledky bakalářské práce. V závěru jsou identifikovány konkrétní přínosy a návrhy na zlepšení. Po prezentaci byly kladeny doplňující otázky. cze
dc.identifier.stag 19373 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account