dc.contributor.advisor |
Sychrová, Adriana |
cze |
dc.contributor.author |
Henkrichová, Michala |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-06T13:41:43Z |
|
dc.date.available |
2013-06-06T13:41:43Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49422 |
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je motivace rodičů pro zařazení dítěte do alternativní školy. V teoretické části věnuji pozornost především základním informacím o alternativních školách se zaměřením na školy montessoriovské, waldorfské, jenské a daltonské. V praktické části se zabývám motivací, která vede rodiče k tomu, aby zvolili alternativní školu pro vzdělávání svých dětí. Ve vlastní formě smíšeného výzkumu využívám dotazníkového šetření a rozhovorů, avšak ty jsou uvedeny jen ilustrativně. |
cze |
dc.format |
76 s. |
cze |
dc.format.extent |
1714990 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
rodiče |
cze |
dc.subject |
alternativní školy |
cze |
dc.subject |
Montessori pedagogika |
cze |
dc.subject |
waldorfská pedagogika |
cze |
dc.subject |
daltonský plán |
cze |
dc.subject |
jenský plán |
cze |
dc.subject |
parents |
eng |
dc.subject |
alternative schools |
eng |
dc.subject |
Montessori pedagogy |
eng |
dc.subject |
Waldorf pedagogy |
eng |
dc.subject |
Dalton plan |
eng |
dc.subject |
Jena plan |
eng |
dc.title |
Motivace rodičů pro zařazení dítěte do alternativní školy |
cze |
dc.title.alternative |
Motivation of Parents for Including a Child into Alternative School |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rýdl, Karel |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The theme of my thesis is motivation of parents to place their child in an alternative school. The theoretical part concentrates mainly on basic information about alternative schools with a focus on Montessori, Waldorf, Jena and Dalton schools. The practical part deals with the motivation that leads parents to choose an alternative school for their children's education. In my own form of a mixed research I use questionnaire surveys and interviews, but they are shown only as an illustration. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D28180 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka obhájila bakalářskou práci s hodnocením "velmi dobře". V průběhu obhajoby zodpověděla zadané otázky z posudků a zdůvodnila způsob zpracování prací. |
cze |
dc.identifier.stag |
19135 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |