Digitální knihovnaUPCE
 

Motivace rodičů pro zařazení dítěte do alternativní školy

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tématem bakalářské práce je motivace rodičů pro zařazení dítěte do alternativní školy. V teoretické části věnuji pozornost především základním informacím o alternativních školách se zaměřením na školy montessoriovské, waldorfské, jenské a daltonské. V praktické části se zabývám motivací, která vede rodiče k tomu, aby zvolili alternativní školu pro vzdělávání svých dětí. Ve vlastní formě smíšeného výzkumu využívám dotazníkového šetření a rozhovorů, avšak ty jsou uvedeny jen ilustrativně.

Rozsah stran

76 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

D28180

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

rodiče, alternativní školy, Montessori pedagogika, waldorfská pedagogika, daltonský plán, jenský plán, parents, alternative schools, Montessori pedagogy, Waldorf pedagogy, Dalton plan, Jena plan

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced