Motivace rodičů pro zařazení dítěte do alternativní školy
Bakalářská práceDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tématem bakalářské práce je motivace rodičů pro zařazení dítěte do alternativní školy. V teoretické části věnuji pozornost především základním informacím o alternativních školách se zaměřením na školy montessoriovské, waldorfské, jenské a daltonské. V praktické části se zabývám motivací, která vede rodiče k tomu, aby zvolili alternativní školu pro vzdělávání svých dětí. Ve vlastní formě smíšeného výzkumu využívám dotazníkového šetření a rozhovorů, avšak ty jsou uvedeny jen ilustrativně.
Rozsah stran
76 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D28180
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
rodiče, alternativní školy, Montessori pedagogika, waldorfská pedagogika, daltonský plán, jenský plán, parents, alternative schools, Montessori pedagogy, Waldorf pedagogy, Dalton plan, Jena plan