Reklama jako součást našeho života (Vliv televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů v Hradci Králové)

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Křišťálová, Jana cze
dc.contributor.author Čecháková, Ivana
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:42:10Z
dc.date.available 2012-07-15T22:42:10Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46040
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá problematikou reklamy. Věnuje se základním poznatkům, dějinám reklamy, vztahu reklamy s psychologií a marketingem a dále uvádí právní úpravu reklamy. Cílem této práce bylo získat hlubší poznatky o reklamě a zmapovat vliv reklamy v Hradci Králové. Kvantitativní výzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření mezi respondenty v Hradci Králové. cze
dc.format 57 s. cze
dc.format.extent 1646391 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject reklama cze
dc.subject marketing cze
dc.subject média cze
dc.subject legislativa cze
dc.subject adveritising eng
dc.subject marketing eng
dc.subject media eng
dc.subject legislation eng
dc.title Reklama jako součást našeho života (Vliv televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů v Hradci Králové) cze
dc.title.alternative Advert as a Part of our Life (The Influence of Television Adverts on Men and Women when Selecting Brands of Cosmetic Products in Hradec Kralove) eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Sychrová, Adriana cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the problem of advertising. It addresses the fundamental knowledge and history of advertising, the relationship between advertising, psychology and marketing, and presents the legal requirements of advertising. The aim of this thesis was to gain a deeper knowledge about advertising and to map the influence of advertising in Hradec Králové. The quantitative research was carried out by the method of a questionnaire among respondents in Hradec Králové. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D26707 cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.identifier.stag 15814 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet