dc.contributor.advisor |
Křišťálová, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Čecháková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:42:10Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:42:10Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46040 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá problematikou reklamy. Věnuje se základním poznatkům, dějinám reklamy, vztahu reklamy s psychologií a marketingem a dále uvádí právní úpravu reklamy. Cílem této práce bylo získat hlubší poznatky o reklamě a zmapovat vliv reklamy v Hradci Králové. Kvantitativní výzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření mezi respondenty v Hradci Králové. |
cze |
dc.format |
57 s. |
cze |
dc.format.extent |
1646391 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
média |
cze |
dc.subject |
legislativa |
cze |
dc.subject |
adveritising |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
media |
eng |
dc.subject |
legislation |
eng |
dc.title |
Reklama jako součást našeho života (Vliv televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů v Hradci Králové) |
cze |
dc.title.alternative |
Advert as a Part of our Life
(The Influence of Television Adverts on Men and Women when Selecting Brands of Cosmetic Products in Hradec Kralove) |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Sychrová, Adriana |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the problem of advertising. It addresses the fundamental knowledge and history of advertising, the relationship between advertising, psychology and marketing, and presents the legal requirements of advertising. The aim of this thesis was to gain a deeper knowledge about advertising and to map the influence of advertising in Hradec Králové. The quantitative research was carried out by the method of a questionnaire among respondents in Hradec Králové. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D26707 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.identifier.stag |
15814 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |