Reklama jako součást našeho života (Vliv televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů v Hradci Králové)
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá problematikou reklamy. Věnuje se základním poznatkům, dějinám reklamy, vztahu reklamy s psychologií a marketingem a dále uvádí právní úpravu reklamy. Cílem této práce bylo získat hlubší poznatky o reklamě a zmapovat vliv reklamy v Hradci Králové. Kvantitativní výzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření mezi respondenty v Hradci Králové.
Rozsah stran
57 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D26707
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
reklama, marketing, média, legislativa, adveritising, marketing, media, legislation