Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Janouch, Viktor
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T22:28:24Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T22:28:24Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39662 |
|
dc.description.abstract |
Disertační práce je věnována problematice marketingové komunikace na internetu, především na webových stránkách, a to obecně jako systému a následně ve výrobních podnicích potravinářského průmyslu. V první části je podána charakteristika internetu, je diskutován jeho vliv na marketing a vysvětleny základy marketingové komunikace na internetu. Zejména jsou rozebírány některé aspekty fungování internetu jako je činnost vyhledávačů, různé způsoby přístupu na webové stránky nebo budování odkazů, vše s ohledem na marketingovou komunikaci. V další části je specifikován proces marketingové komunikace na internetu, od volby cílových skupin, přes stanovení cílů marketingové komunikace až po návrh způsobů marketingové komunikace na internetu a měření její účinnosti. V této části jsou také popsány komunikační prostředky používané v rámci internetové komunikace a požadavky na jejich provedení. Pro každý komunikační prostředek je doporučena nejvhodnější forma v rámci jednotlivých složek marketingového komunikačního mixu na internetu. Závěrečná část disertační práce je věnována hodnocení marketingové komunikace na webových stránkách vybraných výrobních firem potravinářského průmyslu a je navržen systém marketingové komunikace na webových stránkách pro tyto podniky s cílem zvýšit účinnost jejich marketingové komunikace. |
cze |
dc.format |
146 s. + teze |
cze |
dc.format.extent |
1249574 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
internet |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
webové stránky |
cze |
dc.subject |
internet |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
websites |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikace na webových stránkách |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication on websites |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Eger, Ludvík |
cze |
dc.contributor.referee |
Grosová, Stanislava |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The dissertation is devoted to problems of marketing communications on the Internet, particularly on the Web sites, generally as a system and thereafter on the Web sites of manufacturing companies in the food industry. The first part deals with the characteristics of the Internet, its impact on the foundations of marketing. There are also given basics of marketing communications on the Internet. Some aspects of the functioning of the Internet are discussed. For instance search engines, access to websites or linkbuilding, all with regard to marketing communications. The next section specifies the process of marketing communications on the Internet, from the choice of target groups, through the marketing communication objectives, to design ways of marketing communications on the Internet and measure its effectiveness. This section also describes the means of communication and the requirements for their implementation. For each communication medium there is the very best form of marketing communications. The final section is devoted to the evaluation of marketing communications for Web sites of selected manufacturing companies in the food industry. Further is suggested a system of marketing communications on web sites for these enterprises to enhance the effectiveness of marketing communication. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení a ekonomika podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D24331 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|