Ehlová, MarcelaČernovská, Aneta2019-09-252019-09-2520192019-06-11https://hdl.handle.net/10195/74005Diplomová práce pojednává o mediální gramotnosti jakožto klíčové kompetenci v informačním věku. Teoretická část je zaměřena na charakterizování a popsání problematiky mediální gramotnosti, se zřetelem na její cíle a zasazení do současné společnosti. Empirická část je zacílena na prozkoumání a následnou deskripci současného stavu mediální gramotnosti u vysokoškolských studentů. Proveden je smíšený výzkum, který se skládá z kvantitativní a kvalitativní části. Kvantitativní šetření je zastoupeno strukturovaným dotazníkem. Výsledky dotazníků jsou pro důkladnější zmapování jevů a jejich porozumění doplněny kvalitativním šetřením, konkrétně rozhovory.101 s.czeBez omezenímediální gramotnostmediální výchovamédiamedializaceklíčové kompetencemedia literacymedia educationmediamedializationkey competenciesMediální gramotnost jako klíčová kompetence v informačním věkuMedia literacy as a key competence in the information agediplomová práceD3974137068