Brodský, ZdeněkRivera, Carlos2009-07-032009-07-032009http://hdl.handle.net/10195/34138Bakalářská práce se soustřeďuje na chování zaměstnanců v restauracích k zákazníkovi a to, jak se zákaznický servis odráží na zisku společnosti, dobrém jméně a především na spokojenosti zákazníka. Práce zahrnuje tři klíčové oblasti: lidské zdroje, marketing a řízení. Poslední část práce seznamuje s nápady, jak využít správně lidské zdroje, dále s propagací a tím, jak dosáhnout toho, že jsme známí a žádaní na trhu práce. Hlavní myšlenka je ta, že jakmile nám zákazník zaplatí, tak je to počátek navázání našeho vztahu. Teoretickou část práce tvoří výzkum trhu, hodnotí se v něm čtyři firmy a jejich náhled na zákazníka.71 s.czepéče o zákazníkyMarketingřízeníLidské zdrojerestauracecustomer serviceManagementHuman ResourcesrestaurantsZákaznické služby a péče o zákazníkaCustomer service and supportbakalářská práceD19858D19858