Salava, DanielVašíčková, Věra2016-04-252016-04-2520162015-08-25http://hdl.handle.net/10195/63992Předmětem této diplomové práce je spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. V první kapitole jsou všeobecně charakterizovány teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků se službami. Následně je zanalyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků České pošty, s.p., ze kterého jsou poté navržena řešení na zlepšení systému měření spokojenosti se službami České pošty, s.p.67 s.959556 bytesapplication/pdfczePouze v rámci univerzityspokojenostČeská pošta, s.p.zákaznícipoštovní službydotazníksatisfactionČeská pošta, s.p.customerspostal servicesquestionnaireSpokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšeníCustomer´s satisfaction and improvement proposals with services of Česká pošta, s.p.diplomová práceD3378424924