Keřt, RadimDundychová, Lenka2007-09-302007-09-302005http://hdl.handle.net/10195/15119Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou činnost při zavádění nového výrobku na trh v jedné z dominantních společností na trhu - Pribina, s. r. o. Bakalářská práce uvádí několik faktorů, které ovlivňují činnost společnosti. Zaměřuje se na analýzu životního cyklu výrobku a na inovační proces v oblasti sýrů, sýrových specialit a mléčných dezertů. Zabývá se návrhem marketingových nástrojů ve fázi zavádění nových výrobků a nabízí vhodná řešení ke zvýšení konkurenceschopnosti.54 s.czevýrobkymarketingové prostředíInovaceživotní cyklus výrobkuSituační analýzavýrobkové inovaceSWOT analýzaMarketingZavádění nových výrobků na trh společností Pribina, s. r. o.Launching of new products by the Pribina, s. r. o. companybakalářská práceD14577