Vaculík, JosefHellerová, Hana2011-10-032011-10-032011http://hdl.handle.net/10195/41855Bakalářská práce se zabývá ţivotním cyklem produktu. V teoretické části je vysvětlen pojem ţivotního cyklu produktu, jeho rozdělení na jednotlivé fáze, optimální délky těchto fází a vliv marketingového mixu v kaţdé fázi ţivotního cyklu produktu na jeho prodej. Praktická část obsahuje soubory posbíraných údajů z konkrétní firmy, na základě kterých jsou vymodelovány skutečné ţivotní cykly produktů. Vybraná firma vyrábí zemědělské stroje a šnekové lisy pro lisování rostlinných olejů. Tato ryze česká firma vznikla po sametové revoluci v roce 1992 a dokázala se prosadit na českém i zahraničním trhu. Cílem této práce je provést analýzu ţivotního cyklu jednotlivých skupin šnekových lisů, popsat a vysvětlit odchylky od optimálního teoretického modelu (např. nevhodným pouţitím marketingové strategie, sníţením poptávky apod.) a provést doporučení firmě pro zvýšení prodeje šnekových lisů.48 s.2111620 bytesapplication/pdfczeBez omezeníproduktyživotní cykly produktufáze životních cyklůmarketingový mixmarketingová komunikaceinovacezákazníciproductsproduct life cyclesstage life cyclemarketing mixmarketing commnicationinnovationcustomersAnalýza životního cyklu produktu vybrané společnostiAnalysis of a live cycle of the specific company's productbakalářská práceD2518610868