dc.contributor.advisor |
Heckenbergerová, Jana |
|
dc.contributor.author |
Kovářová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:53:10Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:53:10Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-04-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79829 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku. V první části práce jsou obsažena teoretické podklady pro zpracování praktické části. V praktické části je stručně popsána společnost a následně uvedena její obchodní a marketingová činnost. Dále je zde zmínka o managementu a personální činnosti společnosti. Následuje vyhodnocení těchto činností společnosti, doporučení a následné návrhy vyplývající z hodnocení. |
cze |
dc.format |
53 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
management |
cze |
dc.subject |
personalistika |
cze |
dc.subject |
obchodní |
cze |
dc.subject |
činnost |
cze |
dc.subject |
podnik |
cze |
dc.subject |
společnost |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
management |
eng |
dc.subject |
human resources |
eng |
dc.subject |
commercial |
eng |
dc.subject |
operation |
eng |
dc.subject |
business |
eng |
dc.subject |
company |
eng |
dc.title |
Obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Business and marketing activities in practicular company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2022-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on business and marketing activities in a particular company. The first part of the thesis contains theoretical background for the processing part. The practical part briefly describes the company and then its business and marketing activities. There i salso a mention of the management and personal activities of the company. The following is an evaluation of these activities of the company, recommendations and subsequent proposals resulting from the evaluation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP „Obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku“, otázky vedoucí BP:
1. Jaký je ideální poměr činností marketingového mixu? Je některá činnost důležitější než jiná?
2. Který z bodů SWOT analýzy nejvíce ovlivňuje prosperitu společnosti SIEMENS? Jsou podle Vás SWOT analýzy vhodnou metodou pro hodnocení marketingu společnosti?
3. V práci zmiňujete silnou propagační strategii společnosti SIEMENS. Proč je podle Vás tato složka důležitá a dá se ještě vylepšit?
Otázky a náměty z obhajoby:
Na straně 37 máte subkapitolu cenové strategie, avšak propojujete je pouze se ziskovostí. Dále na straně 38 máte subkapitolu distribuční strategie, avšak popsaný text se nijak distribučních strategií netýká. Můžete se blíže k těmto částem vyjádřit?
Proč jste prováděla porovnání společnosti Siemens s dalšími společnostmi a jaká z toho plynou doporučení?
Studentka otázky částečně zodpověděla.
Komise rozhodla o snížení hodnocení BP navrhovaném vedoucí práce z B na E z důvodu neúplného souladu osnovy a cíle v zadávacím listu s obsahovým zaměřením práce. Studentka toto zdůvodnila stanoviskem vedoucí práce, která toto schválila bez nutnosti změn v zadávacím listu a stupeň splnění práce ohodnotila v posudku stupněm velmi dobře. |
cze |
dc.identifier.stag |
41187 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |