Obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Heckenbergerová, Jana
dc.contributor.author Kovářová, Karolína
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:53:10Z
dc.date.available 2022-07-02T04:53:10Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-04-25
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79829
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku. V první části práce jsou obsažena teoretické podklady pro zpracování praktické části. V praktické části je stručně popsána společnost a následně uvedena její obchodní a marketingová činnost. Dále je zde zmínka o managementu a personální činnosti společnosti. Následuje vyhodnocení těchto činností společnosti, doporučení a následné návrhy vyplývající z hodnocení. cze
dc.format 53 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject management cze
dc.subject personalistika cze
dc.subject obchodní cze
dc.subject činnost cze
dc.subject podnik cze
dc.subject společnost cze
dc.subject marketing eng
dc.subject management eng
dc.subject human resources eng
dc.subject commercial eng
dc.subject operation eng
dc.subject business eng
dc.subject company eng
dc.title Obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku cze
dc.title.alternative Business and marketing activities in practicular company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2022-05-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on business and marketing activities in a particular company. The first part of the thesis contains theoretical background for the processing part. The practical part briefly describes the company and then its business and marketing activities. There i salso a mention of the management and personal activities of the company. The following is an evaluation of these activities of the company, recommendations and subsequent proposals resulting from the evaluation. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP „Obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku“, otázky vedoucí BP: 1. Jaký je ideální poměr činností marketingového mixu? Je některá činnost důležitější než jiná? 2. Který z bodů SWOT analýzy nejvíce ovlivňuje prosperitu společnosti SIEMENS? Jsou podle Vás SWOT analýzy vhodnou metodou pro hodnocení marketingu společnosti? 3. V práci zmiňujete silnou propagační strategii společnosti SIEMENS. Proč je podle Vás tato složka důležitá a dá se ještě vylepšit? Otázky a náměty z obhajoby: Na straně 37 máte subkapitolu cenové strategie, avšak propojujete je pouze se ziskovostí. Dále na straně 38 máte subkapitolu distribuční strategie, avšak popsaný text se nijak distribučních strategií netýká. Můžete se blíže k těmto částem vyjádřit? Proč jste prováděla porovnání společnosti Siemens s dalšími společnostmi a jaká z toho plynou doporučení? Studentka otázky částečně zodpověděla. Komise rozhodla o snížení hodnocení BP navrhovaném vedoucí práce z B na E z důvodu neúplného souladu osnovy a cíle v zadávacím listu s obsahovým zaměřením práce. Studentka toto zdůvodnila stanoviskem vedoucí práce, která toto schválila bez nutnosti změn v zadávacím listu a stupeň splnění práce ohodnotila v posudku stupněm velmi dobře. cze
dc.identifier.stag 41187
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet