Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Ďatko, Ilona |
|
dc.contributor.author |
Loudová Ettelová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-06-16T12:37:20Z |
|
dc.date.available |
2022-06-16T12:37:20Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79423 |
|
dc.description.abstract |
Tato závěrečná práce se zaměřuje na aktivizující metody, a to hlavně při výuce anglického jazyka. V teoretické části je objasněno a definováno, co to aktivizující metoda je, jak se využívá a také jaké jsou aspekty ovlivňující jejich volbu a účinnost. V praktické části byl nejdříve proveden výzkum na konkrétní základní škole. Cílem průzkumu bylo zjistit, jak je hodnocen přístup učitele a metoda výuky mezi žáky. Také jaký vliv má metoda výuky na znalosti žáků, což bylo ověřeno krátkým testem. Na základě vlastních zkušeností i poznatků z průzkumu byl v poslední kapitole navržen mimo jiné i časový plán hodiny, přístup učitele, a především rozložení vhodné učebnice. Cílem práce tedy bylo použít poznatky z průzkumu i literární rešerše při plánování ideální výuky anglického jazyka. |
cze |
dc.format |
52 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
metody výuky |
cze |
dc.subject |
učitel |
cze |
dc.subject |
žák |
cze |
dc.subject |
učebnice |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
znalosti |
cze |
dc.subject |
aktivita |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
kreativnost |
cze |
dc.subject |
teaching methods |
en |
dc.subject |
teacher |
en |
dc.subject |
pupil |
en |
dc.subject |
textbook |
en |
dc.subject |
evaluation |
en |
dc.subject |
knowledge |
en |
dc.subject |
activity |
en |
dc.subject |
motivation |
en |
dc.subject |
creativity |
en |
dc.title |
Aktivizující metody výuky při výuce anglického jazyka a doplňkové materiály |
cze |
dc.title.alternative |
Activating teaching methods in English language teaching and supplementary materials |
en |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rýdl, Karel |
|
dc.date.accepted |
2022 |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|