Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Netolická, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-07T12:40:18Z |
|
dc.date.available |
2021-10-07T12:40:18Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78687 |
|
dc.description.abstract |
Závěrečná práce „Využití aktivizačních metod na 2. stupni ZŠ (anglický jazyk)“ se zabývá problematikou výukových metod se zaměřením na metody aktivizační. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části představím jednotlivé výukové metody a celkový přehled metod aktivizujících včetně jejich zavádění do výuky. Praktická část se zabývá zkoumáním využití aktivizujících metod ve výuce, zda jich učitelé využívají a pokud ano, jakým způsobem. Dále pak uvádím příklady různých aktivit, které se dají využít při výuce. |
cze |
dc.format |
41 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
výukové metody |
cze |
dc.subject |
aktivizační metody |
cze |
dc.subject |
anglický jazyk |
cze |
dc.subject |
hra |
cze |
dc.subject |
cíle výuky |
cze |
dc.subject |
teaching methods |
en |
dc.subject |
activation methods |
en |
dc.subject |
English language |
en |
dc.subject |
games |
en |
dc.subject |
teaching aims |
en |
dc.title |
Využití aktivizačních metod na 2. stupni ZŠ (anglický jazyk) |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2021 |
|
dc.description.abstract-translated |
The final work "The use of activation methods at the 2nd level of elementary school (English language)" deals with the issue of teaching methods with a focus on activation methods. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, I will introduce the individual teaching methods and a general overview of activating methods, including their introduction into teaching. The practical part deals with the study of the use of activating methods in teaching, whether teachers use them and if so, how. Then I will give examples of various activities that can be used in teaching. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|