dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Hamplová, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-07T11:44:43Z |
|
dc.date.available |
2021-10-07T11:44:43Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78682 |
|
dc.description.abstract |
Práce se věnuje aktivizačním metodám v předmětu matematiky na 2. stupni ZŠ. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Metody mají posloužit k lepšímu pochopení předmětu matematiky a zvýšit zájem žáků při výuce. V praktické části je zaměřena na výzkum pomocí dotazníkového šetření, zda učitelé využívají aktivizační metody při výuce. |
cze |
dc.format |
48 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
metody |
cze |
dc.subject |
aktivizační metody |
cze |
dc.subject |
výuka |
cze |
dc.subject |
matematika |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
methods |
en |
dc.subject |
activation methods |
en |
dc.subject |
teaching |
en |
dc.subject |
mathematics |
en |
dc.subject |
teachers |
en |
dc.title |
Využití aktivizačních metod na 2. stupni ZŠ - matematika |
cze |
dc.title.alternative |
Use of activation methods at the 2nd stage of primary school - mathematics |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Myslivec, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2021 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with activation methods in the subject of mathematics at the 2nd level of elementary school. It is divided into theoretical and practical part. The practical part is focused on research using a questionnaire survey, whether teachers use activation methods in teaching. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |