Výukové prostředí praxí z pohledu studentů ošetřovatelství

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Papršteinová, Markéta
dc.contributor.author Schlixbierová, Anna
dc.date.accessioned 2021-10-04T07:25:32Z
dc.date.available 2021-10-04T07:25:32Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-07-16
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78499
dc.description.abstract Bakalářská práce přibližuje problematiku výukového prostředí praxí z pohledu studentů ošetřovatelství. V teoretické části je popsán systém vzdělávání studentů ve zdravotnictví z hlediska historie i současné doby. Dále pojednává o klinickém výukovém prostředí v pregraduální přípravě sester, jejich strategiích, metodách výuky a hodnocení studentů při výuce. K závěru je popsán význam mentora klinického prostředí praxí a jeho činnosti ve výuce. Ke kvantitativnímu průzkumu bylo provedeno dotazníkové šetření. Průzkumná část práce se zabývá spokojeností studentů ošetřovatelství s klinickým výukovým prostředím. Z průzkumného šetření vyplynulo, že spokojenost studentů ošetřovatelství s výukovým prostředím praxí je rozdílná u studentů prezenční formy studia oproti studentům kombinované formy studia. Vyšší spokojenost s výukovým prostředím praxí projevili studenti kombinované formy studia. cze
dc.format 79 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject klinické prostředí praxe cze
dc.subject mentor cze
dc.subject spokojenost cze
dc.subject vzdělávání cze
dc.subject clinical practice environment eng
dc.subject education eng
dc.subject mentor eng
dc.subject satisfaction eng
dc.title Výukové prostředí praxí z pohledu studentů ošetřovatelství cze
dc.title.alternative The learning environment of practice from the perspective of nursing students eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Ochtinská, Hana
dc.date.accepted 2021-09-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis approaches the issue of clinical praxis environment from the perspective of nursing students. The theoretical part describes the educational system of healthcare students in history and the present. It also discusses about clinical learning environment in pregradual preparation of nurses, their strategy, methods of education and students evaluation. At the end, the importance of the mentor of clinical environment of practice and his activities in teaching is described. By a quantitative survey in the form of the questionnaire in the exploratory part of the work, the level of satisfaction of nursing students with the clinical teaching environment was determined. A questionnaire survey was conducted for the quantitative research in the exploratory part of the thesis, which deals with nursing students' satisfaction with the clinical learning environment. The exploratory investigation revealed that the satisfaction of nursing students with the practice learning environment was different for full-time students compared to students of combined form of study. Students of combined form of study showed higher satisfaction with the practice learning environment. eng
dc.description.department Fakulta zdravotnických studií cze
dc.thesis.degree-discipline Všeobecná sestra cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií cze
dc.thesis.degree-program Ošetřovatelství cze
dc.description.defence Doplňující otázky pro obhajobu závěrečné práce: Uveďte, jak jste vyhodnocovala otázku 24 dotazníku? Jak využijte své výsledky v klinické praxi? Obhajoba bakalářské práce s prezentací výborná. cze
dc.identifier.stag 42224
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet