dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Šrámová, Nikol
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-07T07:59:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-07T07:59:03Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78073 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá obsahovou analýzou pedagogického časopisu Pedagogika z hlediska vlivu na teorii a praxi. Periodikum vychází od roku 1951. Práce se zaměřuje na období v letech 2000-2020. Stěžením práce je obsahová analýza. Teoretická a praktická část se vzájemně prolínají v jednotlivých kapitolách. V bakalářské práci je vymezen prostor pro vybraná monotématická čísla, výskyt pedagogických pracovišť a jejich nakladatelská aktivita. V neposlední řadě se práce věnuje vybraným sociálně patologickým jevům mládeže z pohledu autorů časopisu, a také jaký podíl má psychologie v pedagogických disciplínách. V práci je zastoupený kvalitativní výzkumný design. Pro získání dat byla zvolena metoda obsahové analýzy. Cílem práce bylo časopis obecně analyzovat a zaměřit se na jednotlivé vybrané oblasti. |
cze |
dc.format |
52 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
časopisy |
cze |
dc.subject |
obsahová analýza |
cze |
dc.subject |
pedagogika |
cze |
dc.subject |
výchova |
cze |
dc.subject |
vzdělání |
cze |
dc.subject |
pedagogická pracoviště |
cze |
dc.subject |
sociálně-patologické jevy |
cze |
dc.subject |
journals |
eng |
dc.subject |
content analysis |
eng |
dc.subject |
pedagogy |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
pedagogical workplaces |
eng |
dc.subject |
socio-pathological phenomena |
eng |
dc.title |
Problém pojetí sociálně patologických jevů v časopise Pedagogika |
cze |
dc.title.alternative |
The conception of socially pathological phenomena in the journal Pedagogika |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2021-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the content analysis of the pedagogical journal Pedagogy in terms of its impact on theory and practice. The periodical has been published since 1951. The work focuses on the period 2000-2020. The focus of the work is content analysis. The theoretical and practical part are intertwined in individual chapters. The bachelor's thesis defines the space for selected monothematic issues, the occurrence of pedagogical workplaces and their publishing activity. Last but not least, the work deals with selected social pathological phenomena of youth from the perspective of the authors of the journal, as well as the role of psychology in pedagogical disciplines. Qualitative research design is represented in the work. The method of content analysis was chosen to obtain data. The aim of the work was to analyze the magazine in general and focus on individual areas. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila obsah bakalářské práce, cíle, metodologii a výsledky. Odpověděla na otázky vedoucího práce a oponentky. |
cze |
dc.identifier.stag |
41430 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |