dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Nulíčková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-07T07:55:45Z |
|
dc.date.available |
2021-07-07T07:55:45Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77861 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu prostředí vybraného podniku - Zámeckého
pivovaru Zbraslavice. Cílem práce je provést analýzu prostředí zvoleného podniku, jeho konkurence, současného marketingového mixu, specifikovat rozdílné požadavky zákazníků a na základě zjištěných skutečností navrhnout marketingovou strategii. Z provedených analýz a výsledku průzkumu potřeb zákazníků je sestavena SWOT analýza, která přispěla k návrhu změn. |
cze |
dc.format |
97 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
minipivovary |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
marketingový průzkum |
cze |
dc.subject |
mini-breweries |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
marketing survey |
eng |
dc.title |
Analýza vybraného podniku a návrh marketingové strategie |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of chosen company and proposal of strategy |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kožená, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2021-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on analysis of surroundings of chosen company - Zámecký pivovar Zbraslavice. The aim of the thesis is to analyze the surroundings of chosen company, competition, marketing mix, specify customer requirements and propose a marketing strategy based on the findings. A SWOT analysis is compiled from performed analyzes and the result of the customer needs survey, which contributed to the proposal of changes. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Analýza vybraného podniku a návrh marketingové strategie.
Otázky dle posudku vedoucího diplomové práce:
1. Na straně 59 uvádíte důvod výběru kritérií pro porovnání konkurentů. Proč se domníváte, že tato kritéria jsou pro podnik na tolik důležitá, že je podnik sleduje?
2. Jaká je aktuální situace malých pivovarů? Které z doporučení považujete za nejdůležitější v současné době a proč?
Otázka dle posudku oponenta diplomové práce: Měla pandemie covid - 19 vliv na prodejnost produktů podniku? Pokud ano, jaký?
Studentka na otázky odpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
40909 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |