dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Poislová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:46:06Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:46:06Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77579 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích. V první části je definován online marketing, jež je následně porovnáván s marketingem tradičním. V této části jsou také představeny nástroje online marketingu společně s některými strategiemi online marketingu. Druhá část je zaměřena na marketing na sociálních sítích, jeho základní pilíře, na nástroje sociálních sítí a na sociální média a jejich typy. Obsahem třetí části je představení sociálních sítí, jež jsou vhodné pro marketing, jejich vzájemná komparace a také je zde vysvětleno, proč jsou tyto sociální sítě pro marketing vhodné. V poslední části je zpracována případová studie společnosti Starbucks a její využívání sociálních sítí pro marketingové účely. |
cze |
dc.format |
86 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing |
cze |
dc.subject |
marketing na sociálních sítích |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
nástroje online marketingu |
cze |
dc.subject |
strategie online marketingu |
cze |
dc.subject |
online marketing |
eng |
dc.subject |
social media marketing |
eng |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
online marketing tools |
eng |
dc.subject |
online marketing strategy |
eng |
dc.title |
Marketing na sociálních sítích |
cze |
dc.title.alternative |
Social media marketing |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is exploring social media marketing. The first part defines online marketing, which is subsequently compared with traditional marketing. In this part there are also presented tools of online marketing along with some of the online marketing strategies. The second part is focused on social media marketing, its basic pillars, tools of social media marketing and social media platforms and their types. The content of the third part consists of introduction of social media platforms that are suitable for marketing, its mutual comparison and explanation why these social media platforms are suitable for marketing. In the last part there is a case study of a company Starbucks and their usage of social media for marketing purposes. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketing na sociálních sítích. Cílem práce je vymezit vhodné sociální sítě využitelné pro firemní praxi a jejich vzájemná komparace. Součástí práce je specifikace jednotlivých marketingových nástrojů sociálních sítí a způsobů jejich využití ve vybrané případové studii.
Otázka dle posudku vedoucího bakalářské práce: Jakou strategii byste doporučila společnosti, která se rozhodne začít s propagací na sociálních sítích?
Otázky komise:
1. Co si představujete pod pojmem marketingová strategie?
2. Co je z části Vaší bakalářské práce vlastní tvorba?
3. Který marketingový nástroj je pro firmu dle Vašeho názoru ten nejdůležitější?
Studentka na otázky odpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
41180 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |