Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sychrová, Adriana |
|
dc.contributor.author |
Štěpánková, Nela
|
|
dc.date.accessioned |
2020-10-16T10:05:09Z |
|
dc.date.available |
2020-10-16T10:05:09Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76759 |
|
dc.description.abstract |
Závěrečná práce bude zaměřena na přínos odborné praxe studentů na střední škole se sociálním zaměřením z pohledu pedagogů. Práce bude teoreticko-praktická. V teoretické části bude popsáno vzdělávání na středních školách, význam praxe ve vzdělávání a sociální práce. V praktické části bude popsána konkrétní střední škola se sociálním zaměřením. Dále budou provedeny rozhovory s pedagogy. Zajímat se budu především o to, jak ve škole probíhá odborná praxe, jak je řízena, organizována, jak probíhá výběr institucí a spolupráce s nimi. Jaké vidí pedagogové přínosy a nedostatky v realizaci odborných praxí. |
cze |
dc.format |
54 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
střední škola |
cze |
dc.subject |
odborná praxe |
cze |
dc.subject |
sociální práce |
cze |
dc.subject |
pedagogové |
cze |
dc.subject |
high school |
eng |
dc.subject |
professional practice |
eng |
dc.subject |
social work |
eng |
dc.subject |
teachers |
eng |
dc.title |
Odborná praxe na střední škole se sociálním zaměřením z pohledu pedagogů |
cze |
dc.title.alternative |
Professional practice at a secondary school with a social focus from the perspective of teachers |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rýdl, Karel |
|
dc.date.accepted |
2020 |
|
dc.description.abstract-translated |
The final thesis will focus on the benefits of professional practice of students in high school with a social focus from the perspective of teachers. The theoretical part will describe education in secondary schools, the importance of practice in education and social work. The practical part will describe a specific high school with a social focus. Interviews with teachers will also be conducted. I will be mainly interested in how the internship takes place at the school, how it is managed, organized, how the institution is selected and cooperates with them. What do the teachers see the benefits and shortcomings in the implementation of professional practices. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D40455 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|