dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Pecháčková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T14:28:12Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T14:28:12Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-07-02 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76430 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá online sociální sítí YouTube a využití této sítě jako moderního materiálního didaktického prostředku. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na učení z pohledu sociálního konstruktivismu, představuje motivaci jako jednu z důležitých částí učení se cizímu jazyku, uvádí specifika při učení se cizímu jazyku a rozdíl mezi učením se a osvojováním si cizího jazyka. V poslední sekci teoretické části je YouTube vymezen jako moderní didaktický prostředek. Praktická část představuje případovou studii, ve které proběhl rozhovor s univerzitními studenty učitelství anglického jazyka. |
cze |
dc.format |
57 s. (89 736 znaků) |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
YouTube |
cze |
dc.subject |
učení se druhému jazyku |
cze |
dc.subject |
sociální konstruktivismus |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
YouTube |
eng |
dc.subject |
second language learning |
eng |
dc.subject |
social constructivism |
eng |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.title |
YouTube as a learning tool of English language students |
cze |
dc.title.alternative |
YouTube as a learning tool of English language students |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with an online social media called YouTube and its use as a tool for learning. It is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part of this work focuses on learning from the point of view of social constructivism, how motivation is one of the important parts of the process of language learning, the specifics of learning a second language and the difference between learning and acquisition of language. In the last section of the theoretical part YouTube as a learning tool is introduced. The practical part consists of an interview of multiple cases, which aims to find out why, how and when do University students of English for Education use YouTube as a learning tool. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svou práci a odpovídala na otázky v posudcích. Některé otázky však nebyly zodpovězeny, studentka opakovala nekritick argumentaci v BP. Komise se přiklonila k hodnocení D. |
cze |
dc.identifier.stag |
37310 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |