dc.contributor.advisor |
Horáčková, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T14:16:38Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T14:16:38Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-07-17 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76083 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se v teoretické i empirické části práce zaměřuje na problematiku hygieny rukou zaměřenou na mladší školní věk dětí. Teoretická část práce se věnuje teorii hygieny rukou, kde se zaměřuje především na problematiku mytí rukou a nemocem přenášeným rukama a dále se věnuje edukaci dětí. V části empirické se bakalářská práce zaměřuje na znalosti dětí a edukaci dětí o hygieně rukou formou edukační lekce a ověření znalostí formou pretestu před edukací a posttestu po edukaci. Dotazníky jsou zpracovány do grafů pro lepší přehlednost získaných výsledků. |
cze |
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hygiena rukou |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
infekční nemoci |
cze |
dc.subject |
edukace |
cze |
dc.subject |
hand hygiene |
eng |
dc.subject |
children |
eng |
dc.subject |
infectious diseases |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.title |
Hygiena rukou u dětí mladšího školního věku |
cze |
dc.title.alternative |
Hand Hygiene of Young School Age Children |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Sýkorová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis discusses the aspects of hand hygiene focused on young school age children. The theoretical part of this bachelor thesis depicts the theory of hand hygiene, which is particularly focused on hand washing issues and diseases transmitted by hands, and furthermore, it depicts the education of children. The empirical part of this bachelor thesis deals with the awareness and education of children concerning the hand hygiene through educational lessons and verification of the children´s knowledge in the form of pre-test before the educational lesson and post-test after the educational lesson. For comprehensibility of the gained results, the questionnaires are presented graphically. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Všeobecná sestra |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: výborně mínus
Hodnocení oponenta: velmi dobře
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Jaký je rozdíl v bodovém hodnocení u bodů 9 a 8 v tabulce A?
2. Jak se Vám spolupracovalo s dětmi během edukace?
3. Proč jste si vybrala právě žáky 4 a 5 třídy?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací výborná minus. |
cze |
dc.identifier.stag |
40336 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |