Modeindustrie des 20. und 21. Jahrhunderts in Deutschland

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jaklová, Helena
dc.contributor.author Kuželová, Sára
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:51:36Z
dc.date.available 2020-07-08T10:51:36Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-04-20
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75782
dc.description.abstract Diese Arbeit widmet sich der Analysierung der deutschen Modeindustrie in Bezug auf das 20. und das 21. Jahrhundert. Im Mittelpunkt stehen die berühmten deutschen Modemarken und Modeschöpfer. Weiter wird die Beziehung der Mode und Kultur dargestellt. In der Arbeit wird auch das Thema der Nachhaltigkeit und nachhaltiger Mode erörtert. Gleichzeitig wird die Stellung der Deutscher zu dieser Problematik umfasst. de
dc.format 80 s.
dc.language.iso de
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Modegeschichte de
dc.subject Mode und Kultur de
dc.subject nachhaltige Mode de
dc.subject 20. und 21. Jahrhundert de
dc.subject history of fashion eng
dc.subject fashion and culture eng
dc.subject sustainable fashion eng
dc.subject 20th and 21st century eng
dc.subject historie módy cze
dc.subject móda a kultura cze
dc.subject udržitelná móda cze
dc.subject 20. a 21. století cze
dc.title Modeindustrie des 20. und 21. Jahrhunderts in Deutschland de
dc.title.alternative Fashion Industry in Germany in the 20th and the 21st Century eng
dc.title.alternative Módní průmysl 20. a 21. století v Německu cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Matušková, Lenka
dc.date.accepted 2020-06-25
dc.description.abstract-translated The thesis deals with analysis of the German fashion industry in the 20th and the 21st century. The German fashion brands and designers are brought into focus. The text describes a link between fashion and culture. The question of sustainable fashion and sustainability itself is examined as well. The author also discusses the attitude of the Germans towards this topic. eng
dc.description.abstract-translated Práce se věnuje analýze německého módního průmyslu v období 20. a 21. století. Pozornost je zejména zaměřena na německé módní značky a návrháře. Dále je popsán vztah módy a kultury. V práci je také rozebráno téma udržitelnosti a udržitelné módy. Současně je zahrnuto postavení Němců k této problematice. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Německý jazyk pro odbornou praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Filologie cze
dc.description.defence Präsentation der Abschlussarbeit "Modeindustrie des 20. und 21. Jahrhunderts in Deutschland" Methodische Vorgehensweise Aufban der Arbeit Nachhaltigkeit Gutachten Eigene Meinung, inwiefern die Massnahmen zur Nachhaltigkeit effektiv sind Abgetragene Kleidung und Mülldeponien Einstelung des Tschechen und Tschechinen zur deutschen Mode de
dc.identifier.stag 39542
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet