Význam marketingu pro výrobní podnik

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Linda, Bohdan
dc.contributor.author Illichmannová, Hana
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:48:51Z
dc.date.available 2020-07-08T10:48:51Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2019-06-27
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75720
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na význam marketingu pro výrobní podniky. Soustředí se na zjištění informací, zda marketing napomáhá k určování výrobního programu. Zabývá se shromažďováním poznatků, jakým způsobem a do jaké míry je brán ohled na přání a potřeby zákazníků při definování produktu, tvorbě jeho ceny a formy distribuce a propagace. cze
dc.format 60 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights 1. část práce je přístupná bez omezení, 2. část bude přístupná od 01.07.2023 cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject produkt cze
dc.subject cena cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject propagace cze
dc.subject zákazník cze
dc.subject výzkum cze
dc.subject analýza cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject product eng
dc.subject price eng
dc.subject distribution eng
dc.subject promotion eng
dc.subject customer eng
dc.subject research eng
dc.subject analysis eng
dc.title Význam marketingu pro výrobní podnik cze
dc.title.alternative The importance of marketing for a manufacturing company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Brodský, Zdeněk
dc.date.accepted 2020-07-01
dc.description.abstract-translated This work is focused on the importance of marketing for manufacturing companies. It focuses on finding out whether marketing helps identify the production program. It deals with gaining knowledge about how and to what extent customers' wishes and needs are taken into account when defining a product, creating its price and form of distribution and promotion. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Význam marketingu pro výrobní podnik Otázka dle posudku vedoucího diplomové práce: Který z vámi analyzovaných podniků, dle Vašeho názoru, nejlépe využívá prostředky marketingu v rámci svých možností? Otázka dle posudku oponenta diplomové práce: Mohla byste podrobněji specifikovat svá doporučení sledovaným podnikům? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 36774
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet