Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jindrová, Pavla
dc.contributor.author Gabrielová, Denisa
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:48:37Z
dc.date.available 2020-07-08T10:48:37Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-05-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75710
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem v nejmenované oděvní společnosti XY. Cílem práce je představení marketingového výzkumu a pomocí dotazníkového šetření jeho realizace ve vybrané společnosti. Na základě analýzy získaných dat a výsledků průzkumu jsou stanovena doporučení, která by měla pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Pro potřeby bakalářské práce byla v dotazníkovém šetření použita metoda písemného a elektronického dotazování cze
dc.format 61 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject spokojenost zákazníka cze
dc.subject dotazník cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject customer satisfaction eng
dc.subject questionnaire eng
dc.title Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace cze
dc.title.alternative Marketing Research of Customer Satisfaction of Selected Organization eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-06-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with marketing research in unnamed clothing company XY. The aim of thesis is to present marketing research and by means of the survey implementation in the selected company. Based on the analysis of the obtained data and the results of the survey are suggested recommendations, which should help to increase customer satisfaction. For the purposes of bachelor thesis was used methods written and electronic interview in the questionnaire survey. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace. Cílem práce je představení marketingového výzkumu a ve vybrané organizaci realizace marketingového výzkum spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření a jeho následné vyhodnocení. Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce: Která z vašich návrhů a doporučení pro analyzovanou společnost vy osobně vnímáte jako ta nejvíce potřebná pro zvýšení spokojenosti jejich zákazníků? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 39117
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet