dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Kubátová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2020-02-05T10:04:09Z |
|
dc.date.available |
2020-02-05T10:04:09Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2019-11-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/74582 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with the evaluation of a selected EFL textbook from the perspective of developing reading comprehension. The theoretical part at first puts reading into the context of English language teaching and learning. Subsequently, it discusses issues concerning developing reading skills that appear on the evaluation list of criteria. Finally, it defines the concept of textbook and discusses its functions and roles in the process of foreign language teaching and learning. In the practical part the individual activities developing reading comprehension are analysed and evaluated according to the list of criteria, which was created on the basis of the findings in the theoretical part. |
eng |
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reading comprehension |
eng |
dc.subject |
reading activities |
eng |
dc.subject |
textbooks |
eng |
dc.subject |
evaluation |
eng |
dc.subject |
list of criteria |
eng |
dc.subject |
čtení s porozuměním |
cze |
dc.subject |
čtecí aktivity |
cze |
dc.subject |
učebnice |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
seznam kritérií |
cze |
dc.title |
Textbook Evaluation from the Perspective of Developing Reading Skills in Lower-secondary learners |
eng |
dc.title.alternative |
Hodnocení učebnice z hlediska rozvoje čtení s porozuměním u žáků na druhém stupni základních škol |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2020-01-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením vybrané učebnice anglického jazyka z hlediska rozvoje čtení s porozuměním. Teoretická část nejprve zasazuje čtení do kontextu vyučování a učení se anglickému jazyku. Následně rozebírá otázky týkající se rozvoje čtecích dovedností, které se objevují na seznamu hodnotících kritérií. Na závěr definuje pojem učebnice a diskutuje funkce a role učebnice v procesu výuky a učení se cizím jazykům. V praktické části jsou jednotlivé aktivity rozvíjející čtení s porozuměním analyzovány a hodnoceny podle seznamu kritérií, který byl vytvořen na základě zjištění teoretické části. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svoji práci na mimořádně vysoké úrovni a stejným způsobem s komisí diskutovala o dílčích připomínkách. Komise se shodla na hodnocení A. |
cze |
dc.identifier.stag |
37307 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |