Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brychtová, Šárka
dc.contributor.author Glasová, Lenka
dc.date.accessioned 2020-02-05T09:33:29Z
dc.date.available 2020-02-05T09:33:29Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2019-11-26
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74535
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá manipulativními aspekty marketingu a jejich socioekonomickými důsledky v současné společnosti. Práce je rozdělena do šesti částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu a jeho zaměření. Dále manipulativní techniky a metody přesvědčivé komunikace a jejich využití v marketingu. Je zde poukázáno na důsledky marketingových metod pro společnost. V praktické části je práce zaměřena na oblast poskytování spotřebitelských úvěrů. Vyhodnocení vlastního šetření, celkové zhodnocení a případné zaujetí možných opatření je uvedené v páté a šesté části této práce. cze
dc.format 82 s., 6 s. tab. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject manipulativní metody cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject reklama cze
dc.subject spotřebitelské úvěry cze
dc.subject sazba RPSN cze
dc.subject marketing eng
dc.subject manipulative methods eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject advertisement eng
dc.subject consumer credits eng
dc.subject ARP rate (Annual percentage rate) eng
dc.title Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti cze
dc.title.alternative The manipulative aspects of marketing and their socio-economic consequences in contemporary society eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-01-15
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis covers the manipulative aspects of marketing and their socio-economic consequences in contemporary society. It is divided into six parts. The theoretical part describes basic terms of marketing and its focus, moreover manipulative techniques and convincing communication methods and their using in marketing. It is pointed out here the implications of marketing methods for society. The analytical part focuses on the area of providing consumer credits. Evaluation of gained results during own investigation, overall appreciation and taking of possible measures are given in fifth and sixth chapter of this thesis eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP ''Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti'', otázka dle posudku: 1.Jaký vývoj ve sledované problematice predikujete do budoucnosti? Domníváte se, že se situace bude zlepšovat nebo jste zaznamenala, při tvorbě své práce, spíše stagnační tendence? Studentka na otázku reagovala. Komise namítla, že téma zcela nekoresponduje se závěry a doporučeními práce. Komise vyjádřila výhrady ke splnění cíle práce z hlediska vlastního šetření. cze
dc.identifier.stag 36823
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet