dc.contributor.advisor |
Brychtová, Šárka |
|
dc.contributor.author |
Glasová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2020-02-05T09:33:29Z |
|
dc.date.available |
2020-02-05T09:33:29Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2019-11-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/74535 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá manipulativními aspekty marketingu a jejich socioekonomickými důsledky v současné společnosti. Práce je rozdělena do šesti částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu a jeho zaměření. Dále manipulativní techniky a metody přesvědčivé komunikace a jejich využití v marketingu. Je zde poukázáno na důsledky marketingových metod pro společnost. V praktické části je práce zaměřena na oblast poskytování spotřebitelských úvěrů. Vyhodnocení vlastního šetření, celkové zhodnocení a případné zaujetí možných opatření je uvedené v páté a šesté části této práce. |
cze |
dc.format |
82 s., 6 s. tab. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
manipulativní metody |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
spotřebitelské úvěry |
cze |
dc.subject |
sazba RPSN |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
manipulative methods |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
advertisement |
eng |
dc.subject |
consumer credits |
eng |
dc.subject |
ARP rate (Annual percentage rate) |
eng |
dc.title |
Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
The manipulative aspects of marketing and their socio-economic consequences in contemporary society |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2020-01-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis covers the manipulative aspects of marketing and their socio-economic consequences in contemporary society. It is divided into six parts. The theoretical part describes basic terms of marketing and its focus, moreover manipulative techniques and convincing communication methods and their using in marketing. It is pointed out here the implications of marketing methods for society. The analytical part focuses on the area of providing consumer credits. Evaluation of gained results during own investigation, overall appreciation and taking of possible measures are given in fifth and sixth chapter of this thesis |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP ''Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti'', otázka dle posudku:
1.Jaký vývoj ve sledované problematice predikujete do budoucnosti? Domníváte se, že se situace bude zlepšovat nebo jste zaznamenala, při tvorbě své práce, spíše stagnační tendence?
Studentka na otázku reagovala.
Komise namítla, že téma zcela nekoresponduje se závěry a doporučeními práce. Komise vyjádřila výhrady ke splnění cíle práce z hlediska vlastního šetření. |
cze |
dc.identifier.stag |
36823 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |