Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Katzerová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-09T11:27:30Z |
|
dc.date.available |
2019-07-09T11:27:30Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73804 |
|
dc.description.abstract |
This thesis deals with the use of dictionaries in English language teaching and learning. One of the aims of this work is to emphasise the importance of developing dictionary skills with respect to learner autonomy and the use of different types of dictionaries in English language teaching and learning. The theoretical part of the thesis covers topics, such as different approaches and methods in language teaching, learner autonomy, learner training, student-centred learning, lexicography, dictionary training. The practical part of this work is based on the questionnaire research among the teachers at the primary schools focused on using dictionaries in teaching/learning English. One of the aims of this research was to find out information about the type of dictionaries used at some primary schools. The other aim was to discover the teacher´s attitude to use of dictionaries and identify problems that teachers come across when using dictionaries with their students. On the basis of the research, some activities were suggested focused on developing dictionary skills for students of fourth to ninth grades, |
eng |
dc.format |
106 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
slovní zásoba |
cze |
dc.subject |
autonomie |
cze |
dc.subject |
slovníky |
cze |
dc.subject |
lexikografie |
cze |
dc.subject |
vocabulary |
eng |
dc.subject |
autonomy |
eng |
dc.subject |
dictionaries |
eng |
dc.subject |
lexicography |
eng |
dc.title |
Developing Dictionary Skills |
cze |
dc.title.alternative |
Rozvoj dovednosti práce se slovníky |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
|
dc.contributor.referee |
Brebera, Pavel |
|
dc.description.abstract-translated |
Diplomová práce se zabývá problematikou práce se slovníky ve výuce anglického jazyka na základních školách. Cílem této práce je vyzdvihnout důležitost rozvoje dovednosti práce se slovníky ve vztahu k autonomii studenta a využití různých druhů slovníků ve výuce anglického jazyka. Teoretická část práce obsahuje témata, jako jsou například různé metody a přístupy ve výuce jazyků, autonomie, techniky podporující autonomii, vyučování orientované na studenta, lexikografie, práce se slovníky. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření mezi učiteli anglického jazyka na základních školách zaměřeného na používání slovníků ve výuce. Jedním z cílů bylo získání informací o používaných slovnících. Dalším cílem výzkumu bylo zjistit postoj učitelů k používání slovníků ve výuce a určení problémů, se kterými se učitelé potýkají při jejich používání. Na základě výzkumu pak byly navrženy typy úkolů rozvíjejících dovednost práce se slovníky pro žáky 4.-9. tříd. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta humanitních studií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta humanitních studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D39530 |
|
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|