Využití sociálních sítí v marketingu Královéhradeckého kraje

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Panuš, Jan
dc.contributor.author Kudrnáč, Adam
dc.date.accessioned 2019-06-18T10:40:38Z
dc.date.available 2019-06-18T10:40:38Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-04-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73680
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce "Využití sociálních sítí v marketingu Královéhradeckého kraje" je analýza Facebookové stránky kraje s názvem "Turistický portál Královéhradeckého kraje" a jeho profilu na Instagramu. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů jako jsou sociální sítě a marketing a dnešních souvislostí mezi nimi. V závěrečné části je prezentována vlastní analýza propagace kraje na použitých sociálních sítích a návrh na její zlepšení. V rámci této práce byl realizován dotazníkový průzkum, kterého se zúčastnilo 37 z 220 dotázaných, jehož výsledky jsou součástí této kapitoly. cze
dc.format 64 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject marketing cze
dc.subject Facebook cze
dc.subject Instagram cze
dc.subject propagace cze
dc.subject sdílení cze
dc.subject social networks eng
dc.subject marketing eng
dc.subject Facebook eng
dc.subject Instagram eng
dc.subject promotion eng
dc.subject sharing eng
dc.title Využití sociálních sítí v marketingu Královéhradeckého kraje cze
dc.title.alternative Use of Social Networks in Marketing of the Hradec Králové Region eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2019-05-28
dc.description.abstract-translated The subject of the bachelor thesis "Use of Social Networks in Marketing of the Hradec Králové Region" is an analysis of the region´s Facebook page called "Tourist Portal of the Hradec Králové Region" and of its Instagram profile. The first part of the thesis is devoted to the theoretical definition of terms such as social networks and marketing, the second one to today's context between them. In the final part there is presented own analysis of the promotion of the region on the utilized social networks, as well as proposal for its improvement. A questionnaire survey was conducted within this work, in which participated 37 out of 220 respondents and whose results are included in this chapter. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Regionální a informační management cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D39259
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s tématem své bakalářské práce: Využití online nástrojů v marketingu Královehradeckého kraje. Otázky vedoucího práce: Je vhodné použít vámi navržené postupy pro práci s online nástroji i pro jinou organizaci než uvádíte ve své práci? Otázky komise: Proč jste nedodržoval formální náležitosti pro práci? Jak jste pracoval s literaturou? Strany 12 a 13 nejsou citované. Jakým způsobem jste posuzoval kvalitu webových stránek (Facebook)? Student na položené otázky odpověděl dostatečným způsobem. cze
dc.identifier.stag 36997
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet