dc.contributor.advisor |
Panuš, Jan |
|
dc.contributor.author |
Kudrnáč, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T10:40:38Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T10:40:38Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-04-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73680 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce "Využití sociálních sítí v marketingu Královéhradeckého kraje" je analýza Facebookové stránky kraje s názvem "Turistický portál Královéhradeckého kraje" a jeho profilu na Instagramu. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů jako jsou sociální sítě a marketing a dnešních souvislostí mezi nimi. V závěrečné části je prezentována vlastní analýza propagace kraje na použitých sociálních sítích a návrh na její zlepšení. V rámci této práce byl realizován dotazníkový průzkum, kterého se zúčastnilo 37 z 220 dotázaných, jehož výsledky jsou součástí této kapitoly. |
cze |
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
Facebook |
cze |
dc.subject |
Instagram |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
sdílení |
cze |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
Facebook |
eng |
dc.subject |
Instagram |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.subject |
sharing |
eng |
dc.title |
Využití sociálních sítí v marketingu Královéhradeckého kraje |
cze |
dc.title.alternative |
Use of Social Networks in Marketing of the Hradec Králové Region |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2019-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the bachelor thesis "Use of Social Networks in Marketing of the Hradec Králové Region" is an analysis of the region´s Facebook page called "Tourist Portal of the Hradec Králové Region" and of its Instagram profile. The first part of the thesis is devoted to the theoretical definition of terms such as social networks and marketing, the second one to today's context between them. In the final part there is presented own analysis of the promotion of the region on the utilized social networks, as well as proposal for its improvement. A questionnaire survey was conducted within this work, in which participated 37 out of 220 respondents and whose results are included in this chapter. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Regionální a informační management |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D39259 |
|
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s tématem své bakalářské práce: Využití online nástrojů v marketingu Královehradeckého kraje.
Otázky vedoucího práce:
Je vhodné použít vámi navržené postupy pro práci s online nástroji i pro jinou organizaci než uvádíte ve své práci?
Otázky komise:
Proč jste nedodržoval formální náležitosti pro práci? Jak jste pracoval s literaturou? Strany 12 a 13 nejsou citované.
Jakým způsobem jste posuzoval kvalitu webových stránek (Facebook)?
Student na položené otázky odpověděl dostatečným způsobem. |
cze |
dc.identifier.stag |
36997 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |