Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jindrová, Pavla
dc.contributor.author Bobková, Eva
dc.date.accessioned 2019-06-18T08:47:39Z
dc.date.available 2019-06-18T08:47:39Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-04-26
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73524
dc.description.abstract Tato diplomová práci se zabývá problematikou marketingového výzkumu se zaměřením na dotazníkové šetření. Cílem práce je představit zásady dotazníkového šetření, které je součástí marketingového výzkumu. Součástí diplomové práce je příprava, realizace a vyhodnocení dotazníkové šetření pro Zoologickou zahradu hl. m. Prahy. Úvodní část práce je zaměřena na teoretické základy marketingového výzkumu a zásady zpracování dotazníkového šetření. V druhé části jsou pak data z provedeného dotazování vyhodnocena a analyzována. cze
dc.format 62 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject dotazníky cze
dc.subject analýza dat cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketing research eng
dc.subject questionnaire-based survey eng
dc.subject questionnaires eng
dc.subject data analysis eng
dc.subject marketing eng
dc.title Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu cze
dc.title.alternative Questionnaire-based Survey as an Integral Part of Marketing Research eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kantorová, Kateřina
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the issue of marketing research with focus on questionnaire-based survey. This thesis's objective is to introduce the principles of questionnaire-based sur-vey which is part of marketing research. Part of this diploma thesis is to prepare, implement and evaluate questionnaire-based survey for The Prague zoological garden. This thesis's in-troductory part is focused on theoretical foundations of marketing research and principles of questionnaire-based survey's processing. Data from conducted survey are evaluated and ana-lysed in the second part. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D40250
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka nejprve představila výsledky své práce s názvem Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu. Cílem práce bylo představit zásady dotazníkového šetření a nejčastěji využívané statistické metody v marketingovém výzkumu. Součástí práce bylo sestavit a realizovat šetření týkající se spokojenosti návštěvníků ZOO Praha. Na základě vyhodnocení empirických dat následně navrhnout vhodná doporučení, která by vedla ke zlepšení spokojenosti návštěvníků. Dále studentka odpovídala na otázku vedoucí práce z posudku: aké jsou, podle Vašeho názoru, nejčastější důvody k opakovaným návštěvám ZOO Praha a na druhou stranu, jaké jsou nejčastější důvody, proč někteří návštěvnící tyto návštěvy neopakují? Následně studentka reagovala na otázky oponentky, které jsou uvedeny v jejím posudku: 1. Je dotazníkové šetření nutné tzn. nedílnou součástí každého marketingového výzkumu? 2. Popište základní soubor a uveďte, na základě čeho se určuje reprezentativnost vzorku. 3. Na základě rozdělení výzkumu dle účelu (s. 23) uveďte, o jaký typ výzkumu se jedná. V rámci rozpravy padly tyto otázky: 1.Jaká jsou Vaše doporučení pro ZOO Praha? 2.Jsou v práci zohledněny rodinné vstupenky?> cze
dc.identifier.stag 36715
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet