dc.contributor.advisor |
Jindrová, Pavla |
|
dc.contributor.author |
Bobková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:47:39Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:47:39Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73524 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práci se zabývá problematikou marketingového výzkumu se zaměřením na dotazníkové šetření. Cílem práce je představit zásady dotazníkového šetření, které je součástí marketingového výzkumu. Součástí diplomové práce je příprava, realizace a vyhodnocení dotazníkové šetření pro Zoologickou zahradu hl. m. Prahy. Úvodní část práce je zaměřena na teoretické základy marketingového výzkumu a zásady zpracování dotazníkového šetření. V druhé části jsou pak data z provedeného dotazování vyhodnocena a analyzována. |
cze |
dc.format |
62 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
dotazníkové šetření |
cze |
dc.subject |
dotazníky |
cze |
dc.subject |
analýza dat |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
questionnaire-based survey |
eng |
dc.subject |
questionnaires |
eng |
dc.subject |
data analysis |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.title |
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu |
cze |
dc.title.alternative |
Questionnaire-based Survey as an Integral Part of Marketing Research |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2019-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the issue of marketing research with focus on questionnaire-based survey. This thesis's objective is to introduce the principles of questionnaire-based sur-vey which is part of marketing research. Part of this diploma thesis is to prepare, implement and evaluate questionnaire-based survey for The Prague zoological garden. This thesis's in-troductory part is focused on theoretical foundations of marketing research and principles of questionnaire-based survey's processing. Data from conducted survey are evaluated and ana-lysed in the second part. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D40250 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka nejprve představila výsledky své práce s názvem Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu. Cílem práce bylo představit zásady dotazníkového šetření a nejčastěji využívané statistické metody v marketingovém výzkumu. Součástí práce bylo sestavit a realizovat šetření týkající se spokojenosti návštěvníků ZOO Praha. Na základě vyhodnocení empirických dat následně navrhnout vhodná doporučení, která by vedla ke zlepšení spokojenosti návštěvníků.
Dále studentka odpovídala na otázku vedoucí práce z posudku:
aké jsou, podle Vašeho názoru, nejčastější důvody k opakovaným návštěvám ZOO Praha a na druhou stranu, jaké jsou nejčastější důvody, proč někteří návštěvnící tyto návštěvy neopakují?
Následně studentka reagovala na otázky oponentky, které jsou uvedeny v jejím posudku:
1. Je dotazníkové šetření nutné tzn. nedílnou součástí každého marketingového výzkumu?
2. Popište základní soubor a uveďte, na základě čeho se určuje reprezentativnost vzorku.
3. Na základě rozdělení výzkumu dle účelu (s. 23) uveďte, o jaký typ výzkumu se jedná.
V rámci rozpravy padly tyto otázky:
1.Jaká jsou Vaše doporučení pro ZOO Praha?
2.Jsou v práci zohledněny rodinné vstupenky?> |
cze |
dc.identifier.stag |
36715 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |