Možnosti uplatnění servitizace ve výrobních podnicích v České republice
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V této práci je nejdříve provedena literární rešerše zaměřená na současné pojetí služeb a jejich klasifikaci. Je zaměřena především na služby poskytované na B2B trhu. Dále je popsána servitizace, její koncepty, identifikovány podmínky pro její uplatnění a možné způsoby přechodu k servitizaci. V praktické části je popsán průběh a výsledky internetového a osobního dotazování. Internetové dotazování bylo provedeno s cílem zjistit obeznámenost českých podniků s pojmem servitizace a případnými možnostmi její implementace. Osobní dotazování probíhalo v podniku vyrábějícím zařízení na zpracování kovového šrotu, který již má zkušenosti se zaváděním servitizace. V práci jsou uvedeny zjištěné podmínky pro uplatnění servitizace v tomto podniku, popsán proces její implementace a důsledky zavedení servitizace pro podnik.
Rozsah stran
67 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D39164
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna ( studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
služby na B2B trhu, klasifikace služeb, vlastnosti služeb, servitizace, proces servitizace, services in B2B market, service classification, service characterization, servitization, process of servitization