dc.contributor.advisor |
Hruška, Roman |
|
dc.contributor.author |
Rišová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:07:01Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:07:01Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-05-17 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73317 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práca je zameraná na štandardizáciu podnikových procesov a zjednotenie procesnej dokumentácie v rámci popredajného netechnického zákazníckeho servisu v spoločnosti Zebra Technologies CZ s.r.o. po prechode na nový informačný systém. Výsledkom tejto práce je návrh dokumentácie štandardizovaných podnikových procesov, vrátane zhodnotenia jej praktických prínosov pre chod spoločnosti. |
cze |
dc.format |
90 s. |
|
dc.language.iso |
slo |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
proces |
cze |
dc.subject |
štandardizácia |
cze |
dc.subject |
ISO 9001/ 2015 |
cze |
dc.subject |
popredajný zákaznícky servis |
cze |
dc.subject |
lokálne zdieľané dátové úložisko |
cze |
dc.subject |
ISO dokumentový portál |
cze |
dc.subject |
process |
eng |
dc.subject |
standardization |
eng |
dc.subject |
post-purchase customer service |
eng |
dc.subject |
local data sharepoint |
eng |
dc.subject |
ISO library |
eng |
dc.title |
Štandardizácia podnikových procesov v rámci popredajného netechnického zákazníckeho servisu v spoločnosti Zebra Technologies CZ s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Business processes standardization within the post-purchase non-technical customer service in the company Zebra Technologies CZ s.r.o. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Tenglerová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master's thesis focuses on standardization of business processes and unification of process documentation within the post-purchase non-technical customer service in the company Zebra Technologies CZ s.r.o. after change to a new information system. This work results in the proposal of documentation of standardized business processes, including evaluation of its practical benefits for the company business operation. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D39316 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
38234 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |