dc.contributor.advisor |
Borecký, Vladislav |
|
dc.contributor.author |
Borkovcová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:04:40Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:04:40Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-05-20 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73224 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá stanovením míry znečištění štěrkového lože pomocí georadaru v závislosti na změně relativní permitivity materiálu před a po procesu strojního čištění na vybraném železničním traťovém úseku. Bylo provedeno opakované GPR měření štěrkového lože na vybraných úsecích železniční trati. Po zpracování dat byly určeny změny permitivity na vybraných úsecích mezi jednotlivými fázemi měření. V závěru práce je popsán vztah míry znečištění štěrkového lože s hodnotami relativní permitivity materiálu železničního štěrkového lože. |
cze |
dc.format |
112 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
georadary |
cze |
dc.subject |
GPR |
cze |
dc.subject |
rychlost šíření signálu |
cze |
dc.subject |
relativní permitivita |
cze |
dc.subject |
znečištění štěrkového lože |
cze |
dc.subject |
Ground Penetrating Radar |
eng |
dc.subject |
GPR |
eng |
dc.subject |
signal velocity |
eng |
dc.subject |
relative permittivity |
eng |
dc.subject |
railway ballast fouling |
eng |
dc.title |
Stanovení změny míry znečištění železničního štěrkového lože při procesu strojního čištění pomocí měření změn relativní permitivity materiálu zařízením GPR |
cze |
dc.title.alternative |
Determination of fouling level change in the railway ballast layer during machine cleaning process by measuring changes of relative permittivity using GPR technology |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Artagan, Salih Serkan |
|
dc.date.accepted |
2019-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the determination of the fouling level of the ballast layer using GPR technology in dependence on the change in the relative permittivity of the material, before and after the mechanical cleaning process. Repeated GPR measurements of the ballast layer were performed on selected sections of the railway line. After data processing, permittivity changes were determined on selected sections between each survey steps. In conclusion, the relation of the fouling level with the relative permittivity values of railway ballast is described. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D39992 |
|
dc.thesis.degree-program |
Stavební inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své bakalářské práce. Po prezentaci bakalářské práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta bakalářské práce. V diskusi o bakalářské práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
37973 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |