dc.contributor.advisor |
Vnenk, Petr |
|
dc.contributor.author |
Chlubna, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T07:05:14Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T07:05:14Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-05-21 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73016 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá studií zdvoukolejnění železniční trati v úseku mezi Poděbrady a Chlumcem nad Cidlinou. V úvodní fázi práce jsou shrnuty získané poznatky o dotčeném území, železniční infrastruktuře a provozu v něm. Dále je zpracováno řešení směrového a výškového průběhu stávající trati podle dat správce infrastruktury. V návrhu je zpracováno několik variant řešení trasování dvoukolejné trati 020 a jejich napojení na stávající infrastrukturu s ohledem na zásady projektování železničních tratí. Závěr práce obsahuje zhodnocení jednotlivých navržených variant. |
cze |
dc.format |
144 s. + příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
železniční trať |
cze |
dc.subject |
dvoukolejná trať |
cze |
dc.subject |
železnice |
cze |
dc.subject |
traťová rychlost |
cze |
dc.subject |
dopravní stavba |
cze |
dc.subject |
railway track |
eng |
dc.subject |
double-track line |
eng |
dc.subject |
railway |
eng |
dc.subject |
line speed |
eng |
dc.subject |
transport structure |
eng |
dc.title |
Studie zdvoukolejnění traťového úseku Poděbrady - Chlumec nad Cidlinou |
cze |
dc.title.alternative |
Study of extension of the railway line section Poděbrady - Chlumec nad Cidlinou into double-track line |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Jacura, Martin |
|
dc.date.accepted |
2019-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with study of extension of the railway line section Poděbrady - Chlumec nad Cidlinou into double-track line. In the opening phase of the thesis is a summary of knowledge about concerning area, railway infrastructure and operation traffic in this area. Furthermore, the solution of the horizontal and vertical alignment of the existing line is processed according to the data of the infrastructure manager. There are several variants of the solution of alignment of the double track line 020 and their connection to the existing infrastructure with respect to the principles of the design of railway lines. In conclusion, the thesis contains an evaluation of individual proposed variants. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D39996 |
|
dc.thesis.degree-program |
Stavební inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své bakalářské práce. Po prezentaci bakalářské práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta bakalářské práce. V diskusi o bakalářské práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
38439 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |