Analysis and design of online publice service

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Abate, Yinagn cze
dc.date.accessioned 2019-05-22T08:14:54Z
dc.date.available 2019-05-22T08:14:54Z
dc.date.issued 2018 eng
dc.identifier.issn 2522-1221 eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/72592
dc.description.abstract This research deals with the barriers of E-Government functioning in Ethiopia, The main goal of this research is to identify the problems associated with Passport application/registration and to provide an appropriate solutions. The research discusses the current situation concerning the E.-Government in Ethiopia and analyzes the extent of e-services coverage in the country. Once the drawbacks are found out, the author proposes the creation of online service portal. The creation of the portal will be based on the literature sources analysis, author 's personal experience and conducted sample surveys. In the practical part, a web application was created using HTML5, CSS3 and PHP. The application includes detailed information about the user (passport applicant), such as full name, date of birth, address and other attributes. This data should be uploaded to a SQL database, which will in turn transmit the information to the web application. eng
dc.format p. 87-92 eng
dc.language.iso eng eng
dc.relation.ispartof Herald of LUTE. Technical Sciences, volume 1, issue: 19 eng
dc.rights open access eng
dc.subject analýza eng
dc.subject E-Government v Addis Abebě v Etiopii eng
dc.subject online služby eng
dc.subject webové aplikace, e-služby eng
dc.subject Analýza cze
dc.subject návrh cze
dc.subject on-line cze
dc.subject veřejné cze
dc.subject služby cze
dc.title Analysis and design of online publice service eng
dc.title.alternative Analýza a návrh on-line veřejné služby cze
dc.type article eng
dc.description.abstract-translated Tento výzkum se zabývá překážkami fungování elektronické správy v Etiopii. Hlavním cílem tohoto výzkumu je identifikovat problémy spojené s aplikací Passport a poskytnout odpovídající řešení. Výzkum projednává současnou situaci týkající se e-government v Etiopii a analyzuje rozsah pokrytí elektronických služeb v zemi. Jakmile se zjistí nedostatky, autor navrhuje vytvoření online portálu služeb. Vytvoření portálu bude založeno na analýze literárních zdrojů, osobních zkušenostech autora a provedených výběrových šetřeních. V praktické části byla vytvořena webová aplikace s použitím HTML5, CSS3 a PHP. Aplikace obsahuje podrobné informace o uživateli (žadateli o pas), jako je celé jméno, datum narození, adresa a další atributy. Tato data by měla být nahrána do databáze SQL, která zase pošle informace do webové aplikace. cze
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.project.ID SGS_2018_019/Pokročilá podpora rozvoje chytrých měst a regionů eng
dc.identifier.obd 39881029 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet