Comparison of electricity and fossil fuel consumption in trolleybuses and buses

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Hurtová, Ivana cze
dc.contributor.author Sejkorová, Marie cze
dc.contributor.author Verner, Jan cze
dc.contributor.author Šarkan, Branislav cze
dc.date.accessioned 2019-05-22T07:57:21Z
dc.date.available 2019-05-22T07:57:21Z
dc.date.issued 2018 eng
dc.identifier.issn 1691-3043 eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/72438
dc.description.abstract In the paper there are results presented of yearlong testing of operation of a trolleybus Škoda 26Tr Solaris, which is equipped with energy storage lithium-titanate traction battery using nanocrystals (nLTO). The trolleybus has been in operation on routes of public transport in the city Zlín (Czech Republic) for more than one year. In addition, investigation in real operation for this kind of trolleybus, hybrid trolleybus equipped with a diesel generator and a bus regarding meeting the EURO 6 emissions standard with regard to electricity and diesel fuel consumption per 1 km was carried out. The experiment was carried out in the months with average outside temperature -3.5 ºC, 18.7 ºC, respectively. eng
dc.format p. 2079-2084 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Latvia University of Afgriculture eng
dc.relation.ispartof Engineering for Rural Development eng
dc.rights open access eng
dc.subject electric mobility eng
dc.subject trolleybus eng
dc.subject nano lithium-titanate battery eng
dc.subject elektrická mobilita cze
dc.subject trolejbus cze
dc.subject nano lithium-titanátové baterie cze
dc.title Comparison of electricity and fossil fuel consumption in trolleybuses and buses eng
dc.title.alternative Porovnání spotřeby elektřiny a fosilních paliv v trolejbusech a autobusech cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated V příspěvku jsou prezentovány výsledky celoroční zkoušky provozu trolejbusu Škoda 26Tr Solaris, který je vybavena trakčními bateriemi lithium-titanat s využitím nanokrystalů (nLTO). Trolejbus je v provozu na trasách veřejné dopravy ve městě Zlín (Česká republika) více než rok. Dále bylo provedeno porovnání spotřeby elektrické energie a motorové nafty na 1 km reálného provozu mezi trolejbusem vybaveného trakčními bateriemi nLTO uvedeného v tomto příspěvku, hybridním trolejbusem s uloženým dieselovým generátorem a autobusem emisní normy EURO 6. Pokus byl proveden v měsících s průměrnou venkovní teplotou -3,5 °C a 18,7 °C. cze
dc.event 17th International Scientific Conference Engineering for Rural Development, ERD 2018 (23.05.2018 - 25.05.2018, Jelgava) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.identifier.doi 10.22616/ERDev2018.17.N342
dc.relation.publisherversion http://www.tf.llu.lv/conference/proceedings2018/Papers/N342.pdf eng
dc.identifier.scopus 2-s2.0-85048952999
dc.identifier.obd 39881124 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet