dc.contributor.advisor |
Retka, Tomáš |
|
dc.contributor.author |
Machovcová, Michaela |
|
dc.date.accessioned |
2018-08-30T07:42:30Z |
|
dc.date.available |
2018-08-30T07:42:30Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-06-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71647 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje novelizaci školského zákona, která zavádí inkluzivní vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami. V kapitolách této práce se mimo jiné zabývám marginalitou těchto žáků, přechodovými rituály nebo důležitostí spolupráce mezi učiteli a rodiči. V hlavní kapitole rozebírám paragraf číslo 16 školského zákona pojednávající právě o vzdělávání dětí s nevýhodami a Akční plán inkluzivního vzdělávání. |
cze |
dc.format |
75 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluze |
cze |
dc.subject |
žáci se speciálně vzdělávacími potřebami |
cze |
dc.subject |
diskriminace |
cze |
dc.subject |
novela školského zákona |
cze |
dc.subject |
přechodové rituály |
cze |
dc.subject |
inclusion |
eng |
dc.subject |
children with special needs |
eng |
dc.subject |
discrimination |
eng |
dc.subject |
Amendment of the Education Act |
eng |
dc.subject |
Rite of Passage |
eng |
dc.title |
Problematika inkluze na základních školách |
cze |
dc.title.alternative |
The Problematics of Inclusion at the Elementary School |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Viková, Lada |
|
dc.date.accepted |
2018-08-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
My Bachelor Thesis focuses on the amendment of the Education Act which brings an Inclusive Education of pupils with special education needs. In chapters of this Thesis I also deal with the marginality discrimination of these pupils, the Rite of Passage as well as an important cooperation between teachers and parents. In the main chapter I discuss paragraph No. 16 of the Education Act which specifically deals with the education of disadvantaged children and the Action Plan for the Inclusive Education. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D38516 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svou práci - cíle, metody, terén, závěry. Byly přečteny oba posudky. Proběhla rozprava. Komise se shodla na hodnocení. |
cze |
dc.identifier.stag |
35409 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |