dc.contributor.advisor |
Mandysová, Petra |
|
dc.contributor.author |
Teplá, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-17T07:58:45Z |
|
dc.date.available |
2018-07-17T07:58:45Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-05-04 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71392 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je teoreticko-výzkumnou prací, která se zabývá zjištěním efektivity nově vytvořeného edukačního materiálu týkajícího se nejnovější metody podávání imunoglobulinů. Hlavním nástrojem pro zjišťování efektivity byly znalostní testy, které ověřovaly nejen znalosti z oblasti problematiky imunodeficitních pacientů, ale také dovednosti vyšší úrovně kognitivních schopností u všeobecných sester. Dále byly analyzovány položky ve znalostních testech ve vztahu k dané problematice. Zvláštní pozornost byla věnována zjišťování subjektivně vnímané spokojenosti sester s nově vytvořeným materiálem. Analýza výsledků prokázala jeho efektivitu v podobě vyjádřené průměrné dosažené úspěšnosti 80 % oproti 48 % před edukací. S ohledem na hodnocení spokojenosti se však jeví vhodnější metoda např. edukace formou semináře s názornou ukázkou než forma samostudia jako v tomto případě. |
cze |
dc.format |
131 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
facilitované subkutánní podání imunoglobulinů |
cze |
dc.subject |
edukace |
cze |
dc.subject |
znalostní testy |
cze |
dc.subject |
facilitated subcutaneous administration of immunoglobulins |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
knowledge tests |
eng |
dc.title |
Hyaluronidázou facilitované subkutánní podání imunoglobulinů - edukace sester |
cze |
dc.title.alternative |
Hyaluronidase facilitated subcutaneous administration of immunoglobulins-education of nurses |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Pospíchal, Jan |
|
dc.date.accepted |
2018-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis is a theoretical and research work which deals with the effectiveness of newly created educational material regarding to latest method of administration of immunoglobulins. The main tools for detection of the effectiveness of the created educational material were the knowledge tests that verified not only the knowledge of immunodeficiency patients but also the higher level of cognitive skills in nurses. We also analyzed items in the knowledge tests in relation to the given issue. The particular attention was paid to finding a subjectively perceived satisfaction of nurses with the created material. The analysis of the results showed its effectiveness in the form of the expressed average success rate of 80% compared to 48% before the education. However, with regard to satisfaction assessment, the method of eg training in the form of a seminar with a demonstration, seems to be more appropriate than the self-study form, as in this case. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ošetřovatelská péče v interních oborech |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D38147 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: C
Hodnocení oponenta: B
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Kdy a kde sestry prováděli 95 minutové vyplňování testů a studium edukačního materiálu?
2. Plánujete provést úpravu edukačního materiálu podle komentářů v hodnocení spokojenosti? |
cze |
dc.identifier.stag |
35858 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |