Hyaluronidázou facilitované subkutánní podání imunoglobulinů - edukace sester

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mandysová, Petra
dc.contributor.author Teplá, Ilona
dc.date.accessioned 2018-07-17T07:58:45Z
dc.date.available 2018-07-17T07:58:45Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-05-04
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71392
dc.description.abstract Diplomová práce je teoreticko-výzkumnou prací, která se zabývá zjištěním efektivity nově vytvořeného edukačního materiálu týkajícího se nejnovější metody podávání imunoglobulinů. Hlavním nástrojem pro zjišťování efektivity byly znalostní testy, které ověřovaly nejen znalosti z oblasti problematiky imunodeficitních pacientů, ale také dovednosti vyšší úrovně kognitivních schopností u všeobecných sester. Dále byly analyzovány položky ve znalostních testech ve vztahu k dané problematice. Zvláštní pozornost byla věnována zjišťování subjektivně vnímané spokojenosti sester s nově vytvořeným materiálem. Analýza výsledků prokázala jeho efektivitu v podobě vyjádřené průměrné dosažené úspěšnosti 80 % oproti 48 % před edukací. S ohledem na hodnocení spokojenosti se však jeví vhodnější metoda např. edukace formou semináře s názornou ukázkou než forma samostudia jako v tomto případě. cze
dc.format 131 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject facilitované subkutánní podání imunoglobulinů cze
dc.subject edukace cze
dc.subject znalostní testy cze
dc.subject facilitated subcutaneous administration of immunoglobulins eng
dc.subject education eng
dc.subject knowledge tests eng
dc.title Hyaluronidázou facilitované subkutánní podání imunoglobulinů - edukace sester cze
dc.title.alternative Hyaluronidase facilitated subcutaneous administration of immunoglobulins-education of nurses eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Pospíchal, Jan
dc.date.accepted 2018-06-13
dc.description.abstract-translated Thesis is a theoretical and research work which deals with the effectiveness of newly created educational material regarding to latest method of administration of immunoglobulins. The main tools for detection of the effectiveness of the created educational material were the knowledge tests that verified not only the knowledge of immunodeficiency patients but also the higher level of cognitive skills in nurses. We also analyzed items in the knowledge tests in relation to the given issue. The particular attention was paid to finding a subjectively perceived satisfaction of nurses with the created material. The analysis of the results showed its effectiveness in the form of the expressed average success rate of 80% compared to 48% before the education. However, with regard to satisfaction assessment, the method of eg training in the form of a seminar with a demonstration, seems to be more appropriate than the self-study form, as in this case. eng
dc.description.department Fakulta zdravotnických studií cze
dc.thesis.degree-discipline Ošetřovatelská péče v interních oborech cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií cze
dc.identifier.signature D38147
dc.thesis.degree-program Ošetřovatelství cze
dc.description.defence Hodnocení vedoucího: C Hodnocení oponenta: B Doplňující otázky k obhajobě: 1. Kdy a kde sestry prováděli 95 minutové vyplňování testů a studium edukačního materiálu? 2. Plánujete provést úpravu edukačního materiálu podle komentářů v hodnocení spokojenosti? cze
dc.identifier.stag 35858
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet