Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Šenfeldrová, Anna |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:17:09Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:17:09Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-03-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71285 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem "rodičovských" škol. Cílem je zjistit, jaký je smysl a jaké jsou cíle "rodičovských škol, co rodiče motivuje k zakládání těchto škol a jaké je pojetí svobody vzdělání v představách rodičů.
V teoretické části bakalářské práce je věnována pozornost alternativní pedagogice a svobodnému vzdělávání v zahraničí se zaměřením na školy Sudbury Valley School a Summerhill. Dále pak uvádí "rodičovské" školy, které již v České republice existují.
Pro napsání praktické části bakalářské práce byl zvolen kvalitativní metodologický přístup, který byl prováděn metodou rozhovoru, pro získání dat byl zvolen polostrukturovaný rozhovor. Informanti jsou iniciativní rodiče, kteří se podíleli na zakládání "rodičovských" škol. |
cze |
dc.format |
50 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
alternativní pedagogika |
cze |
dc.subject |
Montessori pedagogika |
cze |
dc.subject |
svobodné vzdělávání |
cze |
dc.subject |
Sudbury Valley School |
cze |
dc.subject |
Summerhill School |
cze |
dc.subject |
iniciativní rodiče |
cze |
dc.subject |
alternative pedagogy |
eng |
dc.subject |
Montessori pedagogy |
eng |
dc.subject |
free education |
eng |
dc.subject |
Sudbury Valley School |
eng |
dc.subject |
Summerhill School |
eng |
dc.subject |
initiative parents |
eng |
dc.title |
Rodičovské školy, nová iniciativa |
cze |
dc.title.alternative |
Parental Schools, the New Initiative |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Škoviera, Albín |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the topic of "parent's" schools The goal is to find out what the meaning and aims of "parent´s" schools are, what motivates the parents to found these schools and how they see the freedom of education.
The theoretical part of the thesis is dedicated to the alternative pedagogy and to the free education abroad directing to school Sudbury Valley School and Summerhill. It also presents existing "parent's" schools in the Czech Republic.
For the practical part, the qualitative methodological approach was chosen. It was performed via dialogues. A half-structured dialogue was used for gaining the information. The interviews were held with the initiative parents who helped to establish "parent's" schools. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37480 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přistoupila k obhajobě bakalářské práce řádně připravena. Prokázala znalost problematiky a dokázala reagovat na dotazy kladené členy komise a v posudcích. |
cze |
dc.identifier.stag |
32638 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|