dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Petrová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:16:22Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:16:22Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-03 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71256 |
|
dc.description.abstract |
This diploma thesis deals with the issue of feedback provision in the lessons of English. The theoretical part introduces the system of aims, describes associated terminology and emphasizes the importance of interaction with objectives in the learning process. Next, the introduction of feedback follows, which is closely related to previously mentioned interaction. The term is defined and investigated from various points of view, while the alignment of feedback and aims is emphasized. Feedback classification is described and specific aspects of its content are stated. Also, strategies and techniques for feedback provision are suggested. This thesis emphasizes the importance of learners' active participation in feedback provision. The practical part presents an action research, which investigates feedback provision in lessons of English. |
eng |
dc.format |
104 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
učitelé jako facilitátoři |
cze |
dc.subject |
cíle |
cze |
dc.subject |
interakce s dílčími cíli |
cze |
dc.subject |
zpětná vazba |
cze |
dc.subject |
elaborace |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
sebehodnocení |
cze |
dc.subject |
scaffolding |
cze |
dc.subject |
akční výzkum |
cze |
dc.subject |
facilitators |
eng |
dc.subject |
aims |
eng |
dc.subject |
interaction with objectives |
eng |
dc.subject |
feedback |
eng |
dc.subject |
alignment |
eng |
dc.subject |
learning strategies |
eng |
dc.subject |
formative feedback |
eng |
dc.subject |
self-assessment |
eng |
dc.subject |
scaffolding |
eng |
dc.subject |
action research |
eng |
dc.title |
Providing Feedback in English Language Teaching |
eng |
dc.title.alternative |
Poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
|
dc.date.accepted |
2018-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka. Teoretická část představuje systém cílů, související terminologii a důraz je zde kladen na prospěšnost interakce s dílčími cíli aktivit. Následuje představení dalšího konceptu, který úzce souvisí s již zmíněnou interakcí, a to zpětné vazby. Ta je zde definována a zkoumána z různých úhlů pohledu, přičemž důraz je kladen na její soulad s cíli. Je zde popsána klasifikace zpětné vazby, přičemž jsou uvedeny jednotlivé složky jejího obsahu a jsou také navrženy strategie a techniky jejího poskytování. Žákova aktivní účast ve zpětnovazebném procesu je v této práci považována za nezbytnou. Praktická část prezentuje akční výzkum týkající se poskytování zpětné vazby v hodinách anglického jazyka. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37552 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
32092 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |