Studium dynamické pevnosti dvoufázové oceli pro autokaroserie

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Schmidová, Eva
dc.contributor.author Ondráček, Petr
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:14:47Z
dc.date.available 2018-06-14T06:14:47Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-05-15
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71161
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na zjištění chování dvoufázové oceli, zejména na dynamickou pevnost a vliv rychlosti deformace. Zkoumaná ocel byla feriticko-martenzitická. V teoretické části je uveden přehled vysokopevných ocelí. Tyto oceli se používají pro bezpečnostní prvky karoserií silničních vozidel, kde zvyšují pasivní bezpečnost a zároveň snižují celkovou hmotnost vozidla. V experimentální části byla provedena analýza mikrostruktury dvoufázové oceli. Základní materiál byl použit při statických a dynamických tahových zkouškách. Jednotlivé vzorky byly odebrány z vyrobeného výlisku podélníku automobilu. Indentační zkouškou tvrdosti byl zjištěn dosah a intenzita zpevnění po provedených statických a dynamických zkouškách. cze
dc.format 67 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject dvoufázová ocel cze
dc.subject vysokopevná ocel cze
dc.subject bodový odporový svar cze
dc.subject podélník automobilu cze
dc.subject tepelně ovlivněná oblast cze
dc.subject dynamická pevnost cze
dc.subject deformační rychlost cze
dc.subject indentační zkouška cze
dc.subject dual-plase steel eng
dc.subject high-strength steel eng
dc.subject resistance spot weld eng
dc.subject longitudinal part car eng
dc.subject heat affected zone eng
dc.subject dynamic strength eng
dc.subject deformation speed eng
dc.subject indentation test eng
dc.title Studium dynamické pevnosti dvoufázové oceli pro autokaroserie cze
dc.title.alternative Study of dynamic strength of dual-phase steel for body car eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2018-06-12
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focused on the detected behavior of two-phase steel, primarily on the dynamic strength and influence velocity of deformation. The tested steel was ferritic-martensitic. In the theoretical part is instructing overview high-strength steels. These steels are used for safety parts of body road vehicles, where they increase passive safety and while lowering the total vehicle weight. In the experimental part was analyzing the microstructure of two-phase steel. The base material was used in static and dynamic tensile tests. The individual samples were taken from the manufactured press longitudinal part car. The indentation test of hardness was detected range and intensity strengthening after the static and dynamic tests. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní prostředky: Silniční vozidla cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D37774
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu své diplomové práce a reagoval na otázky z posudku a s mírnými zaváháními reagoval na doplňující otázky členů komise. cze
dc.identifier.stag 35567
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet